Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 14:48va, vem, jag?!
blanda inte in mig i din bak😀
va, vem, jag?!
blanda inte in mig i din bak
😀
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 14:50Då undrar jag hur det blir när våren verkligen kommer
Då undrar jag hur det blir när våren verkligen kommer
Quote from Rasmus Olsson on 23 February 2010, 15:04Lucas, vill du veta det? Hur Håkan blir när han får spänna på sig tajt lycra?
Lucas, vill du veta det? Hur Håkan blir när han får spänna på sig tajt lycra?
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 15:12Nä bruse, det vill jag inte veta, 🙂 utan hur alla uppdämda behov och all frustration kommer att visa sig.
Nä bruse, det vill jag inte veta, 🙂 utan hur alla uppdämda behov och all frustration kommer att visa sig.
Quote from Rasmus Olsson on 23 February 2010, 15:18Lucas, säg så här: det är väl tur att vi cyklister har vadderade cykelbyxor...
Lucas, säg så här: det är väl tur att vi cyklister har vadderade cykelbyxor...
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 15:20ni är ju hel knas idag, mer än vanligt!
Stokholmarna var ju, gamla ganska trista, blev sådär afterski... (afterski bandet var trista)
Stokholmarna jag var där med var duktiga på att dricka öl dock (inget jag inte viste iof) men som sagt, de börjar bli g
ni är ju hel knas idag, mer än vanligt!
Stokholmarna var ju, gamla ganska trista, blev sådär afterski... (afterski bandet var trista)
Stokholmarna jag var där med var duktiga på att dricka öl dock (inget jag inte viste iof) men som sagt, de börjar bli g
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 15:27Bruse: Ja det e en jävla tur, tänk vad ont ni hade haft annars 🙂
Emelie: Varför extra trött nu då? Trodde dessutom att vi hade en deal 😀
Bruse: Ja det e en jävla tur, tänk vad ont ni hade haft annars 🙂
Emelie: Varför extra trött nu då? Trodde dessutom att vi hade en deal 😀
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 15:31ja just det ja Lucas, vi kanske skall ta tag i vår deal då;)
Extra trött; för att alla mina nära kompisar har någon, och i helgen slog det mig lite extra hårt att det är ganska trevligt att ha någon att göra saker med, laga mat, prata med mm
ja just det ja Lucas, vi kanske skall ta tag i vår deal då;)
Extra trött; för att alla mina nära kompisar har någon, och i helgen slog det mig lite extra hårt att det är ganska trevligt att ha någon att göra saker med, laga mat, prata med mm
Quote from Rasmus Olsson on 23 February 2010, 15:41Lucas, var inte det jag tänkte på, utan hur män kan bli när det är vår och flickorna börjar gå med bara ben och korta kjolar...
Lucas, var inte det jag tänkte på, utan hur män kan bli när det är vår och flickorna börjar gå med bara ben och korta kjolar...
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 16:27Lucas, jag dricker gärna öl med dig en annan gång, men när möjligheten att dricka öl med en snygg och trevlig tjej öppnade sig och du hade sällskap ändå kändes valet inte så svårt ändå :-).
Lucas, jag dricker gärna öl med dig en annan gång, men när möjligheten att dricka öl med en snygg och trevlig tjej öppnade sig och du hade sällskap ändå kändes valet inte så svårt ändå :-).