Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 19:19Emelie G:
Ytterligare läkningskomplikationer, nu säger läkaren på vårdcentralen att kirurgen kommer behöva ta bort en utväxt som har blivit i såret.
Emelie G:
Ytterligare läkningskomplikationer, nu säger läkaren på vårdcentralen att kirurgen kommer behöva ta bort en utväxt som har blivit i såret.
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 19:20Fan, vad tråkigt Andreas, hoppas det löser sig snart.
Fan, vad tråkigt Andreas, hoppas det löser sig snart.
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 20:11Emelie: Ja det är segt när man känner så. Har själv snart inga singel vänner. Och jag är inte heller nån som gillar att vara singel. Du får åka upp och dricka öl med oss på fredag 😉
Bruse: Tänkte tanke, men vågade inte skriva den 😀
Frderik: Hade gjor
Emelie: Ja det är segt när man känner så. Har själv snart inga singel vänner. Och jag är inte heller nån som gillar att vara singel. Du får åka upp och dricka öl med oss på fredag 😉
Bruse: Tänkte tanke, men vågade inte skriva den 😀
Frderik: Hade gjor
Quote from Rasmus Olsson on 23 February 2010, 20:16Tur det finns modiga män som vågar.
Tur det finns modiga män som vågar.
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 20:20äh jag vågar, men det fanns en mosstanke att det bara är jag som "bara" tänker så:-)
Vart tog michelle vägen förresten, hon e ju skyldig mig en bild ju.
äh jag vågar, men det fanns en mosstanke att det bara är jag som "bara" tänker så:-)
Vart tog michelle vägen förresten, hon e ju skyldig mig en bild ju.
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 20:36Hmm..., jag är lite skeptisk till att vadderingen i cykelbrallorna hjälper speciellt mycket när andan faller på faktiskt.
Hmm..., jag är lite skeptisk till att vadderingen i cykelbrallorna hjälper speciellt mycket när andan faller på faktiskt.
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 20:40nyss sa du att du hade en singel kompis till mig och nu har du snart ingen? sicken invit, har dock tröttnat på SJ har sagt att jag inte skall åka med dom på ett tag annars hade jag gärna druckit öl med er:-)
nyss sa du att du hade en singel kompis till mig och nu har du snart ingen? sicken invit, har dock tröttnat på SJ har sagt att jag inte skall åka med dom på ett tag annars hade jag gärna druckit öl med er:-)
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 20:41E: Ja snart ingen kvar;) han e ju bokadt till dig (t+)
E: Ja snart ingen kvar;) han e ju bokadt till dig (t+)
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 20:41Andreas hoppas verkligen att du får tag på en läkare, det låter inte så bra..
Fredrik jag tycler du gjorde rätt beslut 🙂 vad tycker du, var det trevligt med hon "tjejen"?
Andreas hoppas verkligen att du får tag på en läkare, det låter inte så bra..
Fredrik jag tycler du gjorde rätt beslut 🙂 vad tycker du, var det trevligt med hon "tjejen"?
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 20:42haha tack du:-) har du förvarnat honom?
haha tack du:-) har du förvarnat honom?