Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 20:43Jadå, det var trevligt Emilie, ångrade väl inte vägvalet i alla fall, no offence Lucas :-).
Jadå, det var trevligt Emilie, ångrade väl inte vägvalet i alla fall, no offence Lucas :-).
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 20:45äh:@ nu känner jag mig förolämpad!
😀
Nä no offence taken, som jag skrev så hade jag med dissat för en dam så (t+) för dig, som hade n trevlig dam som sällskap, själv drogs jag med två killar. 🙂
äh:@ nu känner jag mig förolämpad!
😀
Nä no offence taken, som jag skrev så hade jag med dissat för en dam så (t+) för dig, som hade n trevlig dam som sällskap, själv drogs jag med två killar. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 20:58Emelie: Nä jag tänkte surprica honom på fredag om du kom upp, men då förvarnar jag bara 🙂
Emelie: Nä jag tänkte surprica honom på fredag om du kom upp, men då förvarnar jag bara 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 23 February 2010, 21:01Tror mina kamrater behöver en klocka eller en ordbok. Tråden heter godmorgon.
Tror mina kamrater behöver en klocka eller en ordbok. Tråden heter godmorgon.
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 21:02...säger mannen som har spammat mest i den här tråden idag... 😉
...säger mannen som har spammat mest i den här tråden idag... 😉
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 21:03Det är så lätt att bli vill såhär i OS-tider då man lägger sig och vaknar lite hur som helst.
Det är så lätt att bli vill såhär i OS-tider då man lägger sig och vaknar lite hur som helst.
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 21:04God Morgon! Eftersom jag bara är inloggad på kvällstid, är jag ute i god tid.
God Morgon! Eftersom jag bara är inloggad på kvällstid, är jag ute i god tid.
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 21:04det är ju snart morron bruse, ska inte du sova nu?
Lucas det låter bra, kan nu inte dricka öl den 12/3 ist/också då skall jag hem o det är ju änna på vägen 🙂
det är ju snart morron bruse, ska inte du sova nu?
Lucas det låter bra, kan nu inte dricka öl den 12/3 ist/också då skall jag hem o det är ju änna på vägen 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 23 February 2010, 21:11mats, säger just det. Kolla klockan! Jag skrev när det var morgon, men liiiiiite marginal. Nu är det kväll.
mats, säger just det. Kolla klockan! Jag skrev när det var morgon, men liiiiiite marginal. Nu är det kväll.
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 21:11Emelie: den 12 mars, skall jag till svenska mässsan så visst kan jag dricka öl 🙂 Dock vet jag inte om polare e hemma, han kanske är i arvidsjaur då
Emelie: den 12 mars, skall jag till svenska mässsan så visst kan jag dricka öl 🙂 Dock vet jag inte om polare e hemma, han kanske är i arvidsjaur då