Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God morgon, god morgon! Är fortfarande endorfinhög sedan gårdagens träningspass så det var med glädje som jag studsade upp ur sängen och kände mig fit, snygg och stark som få. Funderar på om det är tillräckligt varmt ute i solen för att man ska kunna sätt

Godmorgon. Jag är ASHUNGRIG! Det var på tiden att aptiten skulle komma tillbaka... Fullkornsmacka+philla+lax bumsish (H:)

Morgon... känner mig nere idag... inte alls på humör för nåt...

Bruse: Du kan få lite endorfiner av mig. Eller en ballong. Ingen kan vara nere med en ballong.

Elin underbart blev så glad när jag läste ditt inlägg:D
Kenny hade du tappat aptiten?
Eva vad är det för fel på dina grannar egentligen?
Bruse whay?
God morgon, dagens pass är avklarade nu väntas en dag med planer och PPs wooohooo 🙂

Kenny: Hur var din helg i den bästa staden?

Elin: Gillar din tanke med ballongen:D

Tyvärr kan jag inte ta åt mig äran för ballongen utan ger all cred för den till Nalle Puh. En mycket klok...eh...björn.

Vet inte vad som hänt men jag känner mig helt galet glad idag. Kan det vara vårkänslorna som är på gång? 😀

Lucas: Jodå, jag blev bortskämd med nybakat bröd och kaffe gjord på nymalda kaffebönor till frukost. Det var trevligt. 🙂

Morrn...ännu en dag på jobbet :`(

Emelie, det är inget fel på mina grannar men jag har en hittekatt (L) som löper och hon vrålar så det ekar i huset. Folk kan ju tro att jag misshandlar henne eller att hon sitter i kläm. I morgon ska hon till veterinären tack och lov. Har inte sovit på fl