Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 09:47God morgon, god morgon! Är fortfarande endorfinhög sedan gårdagens träningspass så det var med glädje som jag studsade upp ur sängen och kände mig fit, snygg och stark som få. Funderar på om det är tillräckligt varmt ute i solen för att man ska kunna sätt
God morgon, god morgon! Är fortfarande endorfinhög sedan gårdagens träningspass så det var med glädje som jag studsade upp ur sängen och kände mig fit, snygg och stark som få. Funderar på om det är tillräckligt varmt ute i solen för att man ska kunna sätt
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 09:52Godmorgon. Jag är ASHUNGRIG! Det var på tiden att aptiten skulle komma tillbaka... Fullkornsmacka+philla+lax bumsish (H:)
Godmorgon. Jag är ASHUNGRIG! Det var på tiden att aptiten skulle komma tillbaka... Fullkornsmacka+philla+lax bumsish (H:)
Quote from Rasmus Olsson on 24 February 2010, 09:53Morgon... känner mig nere idag... inte alls på humör för nåt...
Morgon... känner mig nere idag... inte alls på humör för nåt...
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 09:54Bruse: Du kan få lite endorfiner av mig. Eller en ballong. Ingen kan vara nere med en ballong.
Bruse: Du kan få lite endorfiner av mig. Eller en ballong. Ingen kan vara nere med en ballong.
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 10:00Elin underbart blev så glad när jag läste ditt inlägg:D
Kenny hade du tappat aptiten?
Eva vad är det för fel på dina grannar egentligen?
Bruse whay?
God morgon, dagens pass är avklarade nu väntas en dag med planer och PPs wooohooo 🙂
Elin underbart blev så glad när jag läste ditt inlägg:D
Kenny hade du tappat aptiten?
Eva vad är det för fel på dina grannar egentligen?
Bruse whay?
God morgon, dagens pass är avklarade nu väntas en dag med planer och PPs wooohooo 🙂
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 11:04Kenny: Hur var din helg i den bästa staden?
Elin: Gillar din tanke med ballongen:D
Kenny: Hur var din helg i den bästa staden?
Elin: Gillar din tanke med ballongen:D
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 11:11Tyvärr kan jag inte ta åt mig äran för ballongen utan ger all cred för den till Nalle Puh. En mycket klok...eh...björn.
Vet inte vad som hänt men jag känner mig helt galet glad idag. Kan det vara vårkänslorna som är på gång? 😀
Tyvärr kan jag inte ta åt mig äran för ballongen utan ger all cred för den till Nalle Puh. En mycket klok...eh...björn.
Vet inte vad som hänt men jag känner mig helt galet glad idag. Kan det vara vårkänslorna som är på gång? 😀
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 11:14Lucas: Jodå, jag blev bortskämd med nybakat bröd och kaffe gjord på nymalda kaffebönor till frukost. Det var trevligt. 🙂
Lucas: Jodå, jag blev bortskämd med nybakat bröd och kaffe gjord på nymalda kaffebönor till frukost. Det var trevligt. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 11:24Morrn...ännu en dag på jobbet :`(
Morrn...ännu en dag på jobbet :`(
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 12:01Emelie, det är inget fel på mina grannar men jag har en hittekatt (L) som löper och hon vrålar så det ekar i huset. Folk kan ju tro att jag misshandlar henne eller att hon sitter i kläm. I morgon ska hon till veterinären tack och lov. Har inte sovit på fl
Emelie, det är inget fel på mina grannar men jag har en hittekatt (L) som löper och hon vrålar så det ekar i huset. Folk kan ju tro att jag misshandlar henne eller att hon sitter i kläm. I morgon ska hon till veterinären tack och lov. Har inte sovit på fl