Quote from Rasmus Olsson on 24 February 2010, 12:09Ja jäklar vad jobbiga kvinnokön är när de löper...
Ja jäklar vad jobbiga kvinnokön är när de löper...
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 12:12Jag brukar dock inte vråla själv när jag är ute och springer. 🙂
Jag brukar dock inte vråla själv när jag är ute och springer. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 12:55Härligt kenny: vad blev det mer för äventyr än klättring då?
Michelle: Jag väntar fortfarande 😉
Härligt kenny: vad blev det mer för äventyr än klättring då?
Michelle: Jag väntar fortfarande 😉
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 13:05Lucas: lite shopping, mycket snöpulsning och sent natteminglingspass med aktiv grubbelvila. Hur har du haft det i Stockholm då?
Lucas: lite shopping, mycket snöpulsning och sent natteminglingspass med aktiv grubbelvila. Hur har du haft det i Stockholm då?
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 13:07Jo det var finfint i sthlm, dock mycket lugnare än beräknat. Var på boulebar och det var en ny grej för mig iaf.
Jo det var finfint i sthlm, dock mycket lugnare än beräknat. Var på boulebar och det var en ny grej för mig iaf.
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 15:52Lucas: Akta dig! Medelåldern kommer smygande och tar dig när som helst nu! Boulebar... *skrattar*
Lucas: Akta dig! Medelåldern kommer smygande och tar dig när som helst nu! Boulebar... *skrattar*
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 16:47jessie: Du har nog tyvärr rätt(#) Dock var det inte mitt val att gå dit, jag gick med för att det fanns öl, det får väl kvalificeras som ungdomligt? 🙂
jessie: Du har nog tyvärr rätt(#) Dock var det inte mitt val att gå dit, jag gick med för att det fanns öl, det får väl kvalificeras som ungdomligt? 🙂
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 18:13ungdomligt eller SM i dåliga ursäkter 😉
ungdomligt eller SM i dåliga ursäkter 😉
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 18:17Jag håller på det första 😀
Jag håller på det första 😀
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 18:46och jag som tyckte det var så skönt att vara i Åre med "vuxna" människor som man faktiskt kunde snacka allvarligt med... tillskillnad från många av mina vänner här nere... är jag knäpp då?
och jag som tyckte det var så skönt att vara i Åre med "vuxna" människor som man faktiskt kunde snacka allvarligt med... tillskillnad från många av mina vänner här nere... är jag knäpp då?