Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 21:13vi kanske skall dra ihop mill en FB träff öl den 12/3 i GBG?
vi kanske skall dra ihop mill en FB träff öl den 12/3 i GBG?
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 21:14Yeahy varför inte
Yeahy varför inte
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 21:14Bruse: skriv i de andra grupperna om du inte gillar OT, är ju inte speciellt nytt att det skrivs lite här och var...
Fast det är klart, en Bruse har ju alltid rätt, så vi borde kanske bocka och buga...
Bruse: skriv i de andra grupperna om du inte gillar OT, är ju inte speciellt nytt att det skrivs lite här och var...
Fast det är klart, en Bruse har ju alltid rätt, så vi borde kanske bocka och buga...
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 21:19*fniss*
*fniss*
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 21:22Får säga godnatt, ska upp i ottan.
Får säga godnatt, ska upp i ottan.
Quote from Rasmus Olsson on 23 February 2010, 21:41bocka och tacka heter det
bocka och tacka heter det
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 22:17Bock, tacka och lamm är det väl ändå?
Bock, tacka och lamm är det väl ändå?
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 06:08Go morron alla pigga och glada. Skriknatt igen, :@ Jaja, en natt till får jag stå ut.
Go morron alla pigga och glada. Skriknatt igen, :@ Jaja, en natt till får jag stå ut.
Quote from Fredric Lagerström on 24 February 2010, 07:22God morgon.
Pigga o glada vet i f*n men fick kämpat mej upp här iaf 😉Nu bara två dagar kvar så har jag äntligen sovmorgon x 2
Jeeehaaa!
http://open.spotify.com/track/1W6R2VZrXsma1bstHuwSZf
God morgon.
Pigga o glada vet i f*n men fick kämpat mej upp här iaf 😉
Nu bara två dagar kvar så har jag äntligen sovmorgon x 2
Jeeehaaa!
Quote from Funbeat user on 24 February 2010, 07:39God morgon. Kallt som f*n idag. Längtar tills kvällens innebandypass.
God morgon. Kallt som f*n idag. Längtar tills kvällens innebandypass.