Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 10:13Hahahaha.....vad händer då tro? 😀
Hahahaha.....vad händer då tro? 😀
Quote from Rasmus Olsson on 23 February 2010, 10:14Det får du se nu: (H:)
Vadå halka?! Det är perfekt före nu, hårt kompakt lager med snö. Ja, så har jag dubbdäck, 400 dubbar fördelat på två däck, greppar rätt bra... för det mesta. Utom i snömodden, där hjälper ingenting än fallteknik.
Sedär vad du stäl
Det får du se nu: (H:)
Vadå halka?! Det är perfekt före nu, hårt kompakt lager med snö. Ja, så har jag dubbdäck, 400 dubbar fördelat på två däck, greppar rätt bra... för det mesta. Utom i snömodden, där hjälper ingenting än fallteknik.
Sedär vad du stäl
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 10:20Jag förstår-- Hård med kottrigt gummi. ett bra grepp och sedan köra i modden?...(H)
Jag förstår-- Hård med kottrigt gummi. ett bra grepp och sedan köra i modden?...(H)
Quote from Rasmus Olsson on 23 February 2010, 10:21(L)
(L)
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 10:21App app, inga sådana okristliga tankar Michelle 😀
App app, inga sådana okristliga tankar Michelle 😀
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 10:29oops...ledsen om jag besudlade eder morgonakt 😉
hahaha....men man får vara liiiite busig en sådan här dag. Speciellt med mitt jobb 😀
oops...ledsen om jag besudlade eder morgonakt 😉
hahaha....men man får vara liiiite busig en sådan här dag. Speciellt med mitt jobb 😀
Quote from Rasmus Olsson on 23 February 2010, 10:32Vad jobbar du med, som får besudla andras andakter bara sådär?
Vad jobbar du med, som får besudla andras andakter bara sådär?
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 10:34Vem är det som är högsta hönset i Sverige?
Vem är det som är högsta hönset i Sverige?
Quote from Rasmus Olsson on 23 February 2010, 10:41Måste väl vara VD:n för Volvo, eftersom vägarna är välplogade med inte järnvägen?
Måste väl vara VD:n för Volvo, eftersom vägarna är välplogade med inte järnvägen?
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 10:50hahaha....kanske det.
Av det 3 hösta organen (säkert donationsvänliga)....vaktar jag mest nr 3...och i bland nr 1.Vad det någon som gissade det.
Idag ser jag många i uniformer...exkl. mej då, hehe!Den som tar denna gåta får se 1 av mina tatueringar oc
hahaha....kanske det.
Av det 3 hösta organen (säkert donationsvänliga)....vaktar jag mest nr 3...och i bland nr 1.
Vad det någon som gissade det.
Idag ser jag många i uniformer...exkl. mej då, hehe!
Den som tar denna gåta får se 1 av mina tatueringar oc