Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 14:54Leta upp vasloppstråden!
Leta upp vasloppstråden!
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 14:54jo men jag hade ju för tussan över 600 olästa inlägg, så jag tänkte få en recap bara ejnny 🙂
jo men jag hade ju för tussan över 600 olästa inlägg, så jag tänkte få en recap bara ejnny 🙂
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 14:57Björn är i täten, sen kommer Linda och sist Fredrik, fast Fredrik och Linda är i princip lika.
Björn är i täten, sen kommer Linda och sist Fredrik, fast Fredrik och Linda är i princip lika.
Quote from Funbeat user on 7 March 2010, 14:58Tack kenny, du e en pärla
Tack kenny, du e en pärla
Quote from Rasmus Olsson on 8 March 2010, 07:40Underbar godmorgon!
Ska nog masa mig till jobbet...
Underbar godmorgon!
Ska nog masa mig till jobbet...
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 07:48Go morron go morron, Underbart väder idag, sitter på jobbet och längtar hem, för att kunna ut och springa lite, men vi får se hur lusten är i eftermiddag.
Go morron go morron, Underbart väder idag, sitter på jobbet och längtar hem, för att kunna ut och springa lite, men vi får se hur lusten är i eftermiddag.
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 07:49God morgon. På väg till läkaren! HÅLL TUMMARNA!!!
God morgon. På väg till läkaren! HÅLL TUMMARNA!!!
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 07:51Godmorgon. Lugn, "nykter" dag idag. *håller tummarna för Anna*
Godmorgon. Lugn, "nykter" dag idag. *håller tummarna för Anna*
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 07:53God morgon!
Tänk, vakade halv fem först... Trodde klockan var 6-7, men när jag såg vad hon var kunde jag försöka somna om! Försöka var rätt ord...låg nämligen och tänkte ett bra tag! Tillslut måste jag somnat, för sedan vaknade jag 7.06 av mig själv, 24 m
God morgon!
Tänk, vakade halv fem först... Trodde klockan var 6-7, men när jag såg vad hon var kunde jag försöka somna om! Försöka var rätt ord...låg nämligen och tänkte ett bra tag! Tillslut måste jag somnat, för sedan vaknade jag 7.06 av mig själv, 24 m
Quote from Fredric Lagerström on 8 March 2010, 08:13Godmorgon!
Jo, jag vaknade till och undrade: Vad är det som lyser??? Det hade ju börjat ljusna och kl var inte ens 6. Våren är på g!
Godmorgon!
Jo, jag vaknade till och undrade: Vad är det som lyser??? Det hade ju börjat ljusna och kl var inte ens 6. Våren är på g!