Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 08:15Reagerade också på det idag när jag stod i duschen. Det var ovanligt ljust! Skönt... Jag gillar det när ljuset långsamt men säkert kommer tillbaka! (H:)
Reagerade också på det idag när jag stod i duschen. Det var ovanligt ljust! Skönt... Jag gillar det när ljuset långsamt men säkert kommer tillbaka! (H:)
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 08:48God morgon, eller nåt... ser (inte) fram emot ännu en tråkig vecka som obelagd konsult. Det är fantastiskt tristt att inte ha något vettigt att göra. Ge mig ett nytt uppdrag nu liksom!!
men njuter iaf lite av att solen skiner...
God morgon, eller nåt... ser (inte) fram emot ännu en tråkig vecka som obelagd konsult. Det är fantastiskt tristt att inte ha något vettigt att göra. Ge mig ett nytt uppdrag nu liksom!!
men njuter iaf lite av att solen skiner...
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 08:51God morgon! På plats ute i Norrtälje just nu för två heldagar fullspäckade med föreläsningar... Sist jag var här grejade jag fyra föreläsningar på två dagar, nu ska jag försöka greja sju föresningar på två dagar... Mycket snack och lite verkstad? 😀
Lyck
God morgon! På plats ute i Norrtälje just nu för två heldagar fullspäckade med föreläsningar... Sist jag var här grejade jag fyra föreläsningar på två dagar, nu ska jag försöka greja sju föresningar på två dagar... Mycket snack och lite verkstad? 😀
Lyck
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 10:32God morgon,
ny vecka, nya motgångar!
😉
God morgon,
ny vecka, nya motgångar!
😉
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 10:44Härligt med positiva människor! 🙂
Själv ska jag börja på en ny bok, har lågsäsong på jobbet och måste få dagen att gå på nåt sätt......
Härligt med positiva människor! 🙂
Själv ska jag börja på en ny bok, har lågsäsong på jobbet och måste få dagen att gå på nåt sätt......
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 10:46Godmorgon...
Long time no see:-)...
Har legat sjuk och det kryper i benen. Är inte helt frisk ( inte ens i huvudet (H)....men tar det lungt denna gången med att starta för tidigt.
Hur har ni alla haft det?
Godmorgon...
Long time no see:-)...
Har legat sjuk och det kryper i benen. Är inte helt frisk ( inte ens i huvudet (H)....men tar det lungt denna gången med att starta för tidigt.
Hur har ni alla haft det?
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 10:50Jo då, vi har haft det bra, tror jag iaf:-)
Jag väntar fortfarande på nåt 😉
Jo då, vi har haft det bra, tror jag iaf:-)
Jag väntar fortfarande på nåt 😉
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 11:00japp....har inte glömt. Ska bara hitta ett bra ett.
japp....har inte glömt. Ska bara hitta ett bra ett.
Quote from Rasmus Olsson on 8 March 2010, 11:02Det vet du väl Lucas, den som väntar på nåt gott, väntar alltid för länge.
Det vet du väl Lucas, den som väntar på nåt gott, väntar alltid för länge.
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 11:38Hm, tålamod kanske man borde lägga in i träningsplaneringen....så man förbättrar det med!
Hm, tålamod kanske man borde lägga in i träningsplaneringen....så man förbättrar det med!