Quote from Rasmus Olsson on 8 March 2010, 11:48Tolamåd är en överskattad personlig egenskap.
Tolamåd är en överskattad personlig egenskap.
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 12:42vad är tålamod? 🙂
vad är tålamod? 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 8 March 2010, 12:44ingen aning, jag kan ju inte ens stava till det
ingen aning, jag kan ju inte ens stava till det
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 13:06Nå Lucas?
Har du sett din present nu då?Jag håller vad jag lovar
Nå Lucas?
Har du sett din present nu då?Jag håller vad jag lovar
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 14:02Ni kan få lite tålamod av mig, jag har alldeles för mycket.
Ni kan få lite tålamod av mig, jag har alldeles för mycket.
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 14:05Michelle: yes nu har jag sett 🙂
Fredrik: Har du tålamod när det gäller allt?
Michelle: yes nu har jag sett 🙂
Fredrik: Har du tålamod när det gäller allt?
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 14:06Fredrik du kanske kan starta en korrespondanskurs för oss som inte har så mycket av den varan.....
Fredrik du kanske kan starta en korrespondanskurs för oss som inte har så mycket av den varan.....
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 06:31Morgon! Dags för ännu en dag i Norrtälje och sen hem ((H:)) igen efter det. Ha en bra dag alla! 🙂
Morgon! Dags för ännu en dag i Norrtälje och sen hem ((H:)) igen efter det. Ha en bra dag alla! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 06:36God morgon, vaknade onödigt tidigt imorse, men då kan man också dra tidigt på jobb (och alltså även sluta tidigt om man vill 🙂 ). Så nu drar jag till t-banan.
God morgon, vaknade onödigt tidigt imorse, men då kan man också dra tidigt på jobb (och alltså även sluta tidigt om man vill 🙂 ). Så nu drar jag till t-banan.
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 06:38God morgon.
Dags för en dag på jobbet.
Men först
Hett bad
Meditation
Frukost.
Hoppas er alla en toppen dag.
God morgon.
Dags för en dag på jobbet.
Men först
Hett bad
Meditation
Frukost.