Quote from Rasmus Olsson on 9 March 2010, 08:37Mindre förbryllad! Tack, annars hade jag suttit här å grunnat hela dan.
Mindre förbryllad! Tack, annars hade jag suttit här å grunnat hela dan.
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 08:43Anna: mja, det är nog inte särskilt mycket mindre ansträngande att vara hemma med mini.
Anna: mja, det är nog inte särskilt mycket mindre ansträngande att vara hemma med mini.
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 08:45Är du säkert på att det är vab och inte vav, Fredrik? Hoppas Mini pysslar om dig. 😉
Godmorgon. Måste tvinga mig till jobbet nu och skrika lite på min Pike kod. (#)
Är du säkert på att det är vab och inte vav, Fredrik? Hoppas Mini pysslar om dig. 😉
Godmorgon. Måste tvinga mig till jobbet nu och skrika lite på min Pike kod. (#)
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 08:47Godmorgon på er.
Känner mig fortfarande oförkänt bra i kroppen. Stelheten borta o nu är det dags att ta tag cyklandet på allvar.
Godmorgon på er.
Känner mig fortfarande oförkänt bra i kroppen. Stelheten borta o nu är det dags att ta tag cyklandet på allvar.
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 08:51Björn: Är det en klassiker på gång?
Björn: Är det en klassiker på gång?
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 08:57Fredrik: nej, men du kan iaf mysa i mysklader 😉
Fredrik: nej, men du kan iaf mysa i mysklader 😉
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 09:24God morgon!
Fick leta parkering i en halv evighet så jag har just avverkat världshistoriens kortaste och sämsta simpass. Men solen skiner så jag är glad ändå.
God morgon!
Fick leta parkering i en halv evighet så jag har just avverkat världshistoriens kortaste och sämsta simpass. Men solen skiner så jag är glad ändå.
Quote from Rasmus Olsson on 9 March 2010, 09:29Visst är det en stor frihet att ha bil... du sparar ju så mycket tid...
Visst är det en stor frihet att ha bil... du sparar ju så mycket tid...
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 09:30I morse hade jag faktiskt inte haft nagot emot en bil...
Bruse, cykeltokig hit eller dit, men vindbyar i uppforsbackar ar inte kul alls.
I morse hade jag faktiskt inte haft nagot emot en bil...
Bruse, cykeltokig hit eller dit, men vindbyar i uppforsbackar ar inte kul alls.
Quote from Rasmus Olsson on 9 March 2010, 09:31Nej, det kan jag hålla med om, har du halvstorm är det nog olämpligt. Är det storm, ska nog ingen överhuvudtaget ge sig ut.
Nej, det kan jag hålla med om, har du halvstorm är det nog olämpligt. Är det storm, ska nog ingen överhuvudtaget ge sig ut.