Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Ja, det känns faktiskt så Bruse. Annars hade jag liksom inte haft möjlighet att avklara mina simpass på morgonen på väg till jobbet.

God morgon. Underbart väder här och jag har just kommit hem från cykelrundan som påbörjades så bra igår med min framgrävda cykel. Dessvärre hade växlarna frusit ihop under natten så jag fick köra på ettans växel hela vägen hem. Jag blev genomsvett och rik

Måste vara en bra kadens där! Men bra, då har du tagit ditt första steg mot singlespeed, årets SM kommer att avhållas i Linköpings närhet. Ställer du upp i damklassen är du garanterat pallplats, det är aldrig mer än 3 tjejer som ställer upp.

http://singl

Jasså du vill försöka undvika att komma sist igen? 😀 Jag hade nog hellre sett att min cykel hade fungerande växlar faktiskt. Eller att det fastnat på högsta växeln istället för lägsta. Fattar inte varför jag hade petat i ettan överhuvudtaget, jag kör ald

Det var inte backen du la i då?

Jasså det var därför som det gick så långsamt...

Du trodde väl R betydde räcer.

Ja? Och vad besviken jag blev varje gång som det fortsatte att gå hur sakta som helst.

Nu har jag i alla fall parkerat cykeln i snödrivan där den hör hemma igen, kommer nog ta ett bra tag innan jag ens orkar fundera på att ta fram den.

Så lösningen på att växeln frusit ihop, är att ställa den i en snödriva?

Nej Bruse, hennes losning ar att inte cykla! 😉