Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Mekaniska och elektriska saker är byggda för att användas. De går sönder av att inte användas. Men det är inte min cykel eller kedja som rostar ihop.

Hur mycket det än bär emot, så måste jag nog ställa mig på bruses sida

Alltså den är redan så rostig och frusen som den kan bli. Kan ju säga att den numera står ovanpå snödrivan mot en solig vägg så jag hoppas den ska tina upp lite där. Tänkte den skulle få lite smörjning om växeln vaknar till liv igen framåt dagen.

Cyklar behöver kärlek, inte rost.

Jag har ingen kärlek till min cykel. Jag vill ha en ny.

Själv ska jag kolla att räsern haft det bra i förrådet, ta upp den, klappa på den och förse den med kadenssensor. Nästa utmaning börjar.

Ok, nu tar jag tillbaka er till verkligheten. Chockad av att vakna kl 5 i 12 efter 12 tim sömn. Hoppas, hoppas att bacillen är bortskrämd nu en gång för alla. Jag vill träääääna.

Tyvärr känns halsen sådär så det är inte särskilt hoppfullt (#) Men om ni

Sessan: med tanke på hur mycket ni fick i er i helgen är det kanske inte _så_ konstigt om din kropp behöver vila? 😉

Lucas: Ja det lutar mot att det blir klassikern i år. Vasan avklarad, och anmäld till Vättern, så då är väl det mesta gjort?

Hur svårt kan det vara att simma 3km?. LL går nog att tvinga kroppen att utföra bara pannbenet är tillräckligt tjockt.

Fredrik:

Hur tänker du nu? Jag sov ju som en prinsessa i söndags och även natten till igår... 😉 Eller blir det så att när man passerar 25 så börjar man bli bakis och när man fyller 35 eh... jag menar 27 så behöver man 3 dagars återhämtning efter 6 glas alkohol so