Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 12:51Björn: jag har anmält mig i alla fall, väntar på bekräftelse, men antar att det ska gå bra. Jag har fått kontouppgifter till "mina sidor", men inget startnummer. Alla jag har talat med som har prövat har sagt att Vansbro är det absolut lättaste, och då va
Björn: jag har anmält mig i alla fall, väntar på bekräftelse, men antar att det ska gå bra. Jag har fått kontouppgifter till "mina sidor", men inget startnummer. Alla jag har talat med som har prövat har sagt att Vansbro är det absolut lättaste, och då va
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 13:34cykel hit o cykel dit.....
cykel hit o cykel dit.....
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 14:10Det är ju en omväxling mot all klättring i alla fall. 😉
Det är ju en omväxling mot all klättring i alla fall. 😉
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 14:16Eller"sittapårumpanochtjura" träning 😉
Eller"sittapårumpanochtjura" träning 😉
Quote from Rasmus Olsson on 9 March 2010, 14:33Bra där Fredrik, det är fasen klättring överallt. Nu kör vi lite cykling, det är vår, då sakd et cyklas, inte fjantas som en apa inomhus.
Bra där Fredrik, det är fasen klättring överallt. Nu kör vi lite cykling, det är vår, då sakd et cyklas, inte fjantas som en apa inomhus.
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 14:34hmmm, den lilla väskan på sadelstolpen, vad får du plats med i den och hur dyr är en sån?
hmmm, den lilla väskan på sadelstolpen, vad får du plats med i den och hur dyr är en sån?
Quote from Rasmus Olsson on 9 March 2010, 14:39Beror på hur stor du köper. Det finns de som rymmer en slang och två däckjärn. Sen finns det de som förutom det rymmer, mobilen, multiverktyg, liten plånka osv. De som ser sig som riktiga cyklister har ingen sadelstolpsväska alls. Men hur snygg blir cykel
Beror på hur stor du köper. Det finns de som rymmer en slang och två däckjärn. Sen finns det de som förutom det rymmer, mobilen, multiverktyg, liten plånka osv. De som ser sig som riktiga cyklister har ingen sadelstolpsväska alls. Men hur snygg blir cykel
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 14:40hahaha....bra Håkan Bråkan!!! Har alltid undrat det. Neseril?....Lepsyl?...
hahaha....bra Håkan Bråkan!!! Har alltid undrat det. Neseril?....Lepsyl?...
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 14:53Bruse,
jag tycker dessutom att det är obekvämt att ha en massa prylar i ryggfickorna och om jag ska kränga på mig en jacka eller tröja utanpå proppfulla fickor... nä, då är jag hellre en oriktig cukelist med väska på sadelstolpen.Tänkte köpa en där jag
Bruse,
jag tycker dessutom att det är obekvämt att ha en massa prylar i ryggfickorna och om jag ska kränga på mig en jacka eller tröja utanpå proppfulla fickor... nä, då är jag hellre en oriktig cukelist med väska på sadelstolpen.
Tänkte köpa en där jag
Quote from Rasmus Olsson on 9 March 2010, 14:55Håkan, glöm inte espressomaskinen! En riktig cyklist fikar mint en gång på varje tur.
Jo, jag vet hur det är med hängselbyxor och man ska på toa, och när jag ska ta av tröjan rasar allt i fickorna ut. Det är bars, kolsyrepatroner, kondomer, gel, regnjack
Håkan, glöm inte espressomaskinen! En riktig cyklist fikar mint en gång på varje tur.
Jo, jag vet hur det är med hängselbyxor och man ska på toa, och när jag ska ta av tröjan rasar allt i fickorna ut. Det är bars, kolsyrepatroner, kondomer, gel, regnjack