Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 15:20jamenvisstfan, hur kunde jag glömma kaffet!
En sån här kanske?
http://www.handpresso.se/?products-wildom man inte cuklar förbi ett kaffé kanske?
EDIT: la till en flärp på e:et i kaffe så det blev kaffé
jamenvisstfan, hur kunde jag glömma kaffet!
En sån här kanske?
om man inte cuklar förbi ett kaffé kanske?
EDIT: la till en flärp på e:et i kaffe så det blev kaffé
Quote from Rasmus Olsson on 9 March 2010, 15:22Ett kaffe? En kaffebuske, ett kafferosteri, en kaffekask?
Ett kaffe? En kaffebuske, ett kafferosteri, en kaffekask?
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 17:35Liten kommentar bara till Bruse: har du kollat min profilbild? Jag ma apa mig, men verkligen inte inomhus! 😉
Edit: kommentar overflodig, snacka ni pa om cuklar...
edit2: jo forresten, hur gor man ommanbara ager en cykel och den ska pa reparation i 3-4
Liten kommentar bara till Bruse: har du kollat min profilbild? Jag ma apa mig, men verkligen inte inomhus! 😉
Edit: kommentar overflodig, snacka ni pa om cuklar...
edit2: jo forresten, hur gor man ommanbara ager en cykel och den ska pa reparation i 3-4
Quote from Rasmus Olsson on 9 March 2010, 18:51Anna, du är ett levande exempel som bevisar motsatsen.
Svar på edit två: du köper en cykel till.
Anna, du är ett levande exempel som bevisar motsatsen.
Svar på edit två: du köper en cykel till.
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 21:21Jag väntade mig det svaret på fråga två... ok Bruse, om jag nu skulle få för mig att köpa en cykel till, en som ä lite bättre att cykla på, men som ska tåla en grusväg här och där, vad ska jag köpa då?
Jag väntade mig det svaret på fråga två... ok Bruse, om jag nu skulle få för mig att köpa en cykel till, en som ä lite bättre att cykla på, men som ska tåla en grusväg här och där, vad ska jag köpa då?
Quote from Rasmus Olsson on 9 March 2010, 21:23Du får nog vara mer specifik vad du ska ha den till. Hur mycket, hur långt, vilket underlag, vilket syfte osv.
Du får nog vara mer specifik vad du ska ha den till. Hur mycket, hur långt, vilket underlag, vilket syfte osv.
Quote from Rasmus Olsson on 10 March 2010, 06:57Godmorgon, en ambivalent morgon. I kroppen ryms både hopp och glädje, men även sorgsenhet och lätt depression... Varför?!
Godmorgon, en ambivalent morgon. I kroppen ryms både hopp och glädje, men även sorgsenhet och lätt depression... Varför?!
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 07:25Bruse: För att känslor kan vara oerhört komplexa!?
Morrn på er alla... om den är god vet jag inte än. Eller jo, för solen skiner och lämnar en varm ton på allt som nuddas av solstrålarna! För himlen är klarblå idag IGEN! För att jag fått min skönhetssömn
Bruse: För att känslor kan vara oerhört komplexa!?
Morrn på er alla... om den är god vet jag inte än. Eller jo, för solen skiner och lämnar en varm ton på allt som nuddas av solstrålarna! För himlen är klarblå idag IGEN! För att jag fått min skönhetssömn
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 07:28God morgon! en bra morgon, vinden har mojnat....
God morgon! en bra morgon, vinden har mojnat....
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 07:56Morgon... Ont i huvudet, behöver kaffe... (#)
Morgon... Ont i huvudet, behöver kaffe... (#)