Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 10:07Goder morgon! Jag hade bestämt att jag skulle provspringa min fot lite idag för att se om den piggnat till men jag var så nervös för det så jag låg kvar i sängen och drog mig halva förmiddagen. När jag sedan kom ut så var det sååååå underbart att få flyga
Goder morgon! Jag hade bestämt att jag skulle provspringa min fot lite idag för att se om den piggnat till men jag var så nervös för det så jag låg kvar i sängen och drog mig halva förmiddagen. När jag sedan kom ut så var det sååååå underbart att få flyga
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 10:09Elin: har du funderat pa att lata nagon kolla upp foten?
Elin: har du funderat pa att lata nagon kolla upp foten?
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 10:15Jag hade samma ont i höstas efter 15 km ursvik extreme och det här jag fick nu blev jag sprang två timmar och en kvart i äcklig snöstorm och modd. I höstas kollade jag upp den och fick den röntgad och ditten och datten och det syntes inget fel, rådet var
Jag hade samma ont i höstas efter 15 km ursvik extreme och det här jag fick nu blev jag sprang två timmar och en kvart i äcklig snöstorm och modd. I höstas kollade jag upp den och fick den röntgad och ditten och datten och det syntes inget fel, rådet var
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 10:20God förmiddag. Här är det mulet och småruggigt och kallt. Började morgonen att vakna med U2 (H:) Telefonen som ringde efter en stund och mötet som skulle ske nu på morgonen sköts upp till eftermiddagen. Efter det frukost och sen blev det lite meditation.
God förmiddag. Här är det mulet och småruggigt och kallt. Började morgonen att vakna med U2 (H:) Telefonen som ringde efter en stund och mötet som skulle ske nu på morgonen sköts upp till eftermiddagen. Efter det frukost och sen blev det lite meditation.
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 10:21Det låter underbart Sessan! (H:) Hur känns det med förkylningen? Börjar du bli bättre? 🙂
Det låter underbart Sessan! (H:) Hur känns det med förkylningen? Börjar du bli bättre? 🙂
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 10:34Mats: Nja, bättre och bättre. Jag lovar att gå till doktorn om jag får feber igen...Eller mer ont i örat. Ok?
Mats: Nja, bättre och bättre. Jag lovar att gå till doktorn om jag får feber igen...Eller mer ont i örat. Ok?
Quote from Jonny Persson on 10 March 2010, 11:13Bruse & Johanna: Cyklarna ger ju sig gärna ut i bilbanan om underlaget på cykelbanan inte är ok så då måste det vara ok för oss tvåfotingar att vara på cykelbanan när den är finast preppad.
Bruse & Johanna: Cyklarna ger ju sig gärna ut i bilbanan om underlaget på cykelbanan inte är ok så då måste det vara ok för oss tvåfotingar att vara på cykelbanan när den är finast preppad.
Quote from Rasmus Olsson on 10 March 2010, 11:21Vi kan väl följa de regler och lagar som finns, istället för att hitta på egna? Jag är övertygad att det funkar bäst-
Eftersom cykeln är ett fordon får den vara på gator och vägar. Du är inte ett fordon och ska hålla dig borta från vägarna.
Vi kan väl följa de regler och lagar som finns, istället för att hitta på egna? Jag är övertygad att det funkar bäst-
Eftersom cykeln är ett fordon får den vara på gator och vägar. Du är inte ett fordon och ska hålla dig borta från vägarna.
Quote from Jonny Persson on 10 March 2010, 11:31Saxat från Transportstyrelsen: Trafikregler / Gående
"Här är de viktigaste trafikreglerna för dig som är gående:
Använd gångbanan eller vägrenen. Om det inte finns någon sådan, används cykelbanan eller körbanan."
Känns som om det var ok för mig att an
Saxat från Transportstyrelsen: Trafikregler / Gående
"Här är de viktigaste trafikreglerna för dig som är gående:
Använd gångbanan eller vägrenen. Om det inte finns någon sådan, används cykelbanan eller körbanan."
Känns som om det var ok för mig att an
Quote from Rasmus Olsson on 10 March 2010, 11:47Klaga då inte att det kommer en cykel på cykelbanan. Eller en buss i vägbanan, eller tåg på järnvägen.
Klaga då inte att det kommer en cykel på cykelbanan. Eller en buss i vägbanan, eller tåg på järnvägen.