Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Fast Mackan springer så snabbt att han nästan räknas som ett fordon.

EDIT: Jag kör iaf inte bil på gångbanan. Så det så!

Problemet är väl att när fotgängare inte har någon trottoar att gå på, så tror de helt plötsligt att cykelbanan är fotgängar territorium. SEN blir de sura när man nästan kör på dem för att de plötsligt går rakt under hjulen på en. Inte går väl folk och sl

Här klagas det inte. Jag kramar alla i trafiken. Utom när sura gubbar, ja det är alltid gubbar, som blir arga om man är på cykelbanan. Sen kramar jag kanske inte heller cyklisterna på trottoarerna eller cyklisterna som inte lämnar företräde vid övergångss

Jag är ingen sur gubbe. Och jag cyklar inte på trottoarer. Och jag lämnar oftast företräde vid övergångsställen (även om man har lust att låta bli då puckon kliver rakt ut utan reflex och inte har vett att se sig för).
*vink, vink*

Det är noterat att jag är skyldig dig en kram Johanna!

Bra att nån fattar när man är övertydlig.

Bruse och Mackan, jag har en bekännelse: Jag var ute och sprang för en stund sen - på cykelbanor. Ja, vadårå, de var så fint snöröjda så jag kunde inte låta bli. Men jag looooovar att jag inte var i vägen för nån. Det är helt säkert.

God morgon! Idag skiner solen med sin frånvaro och det var lite segt att ta sej ur sängen. Kan ju iofs bero på att jag blev sittandes för länge vid datorn igår kväll och drömde mej bort till varma platser när jag letade resor! 🙂

Good morning!

Lucas is back in bussines!

Morning.
Känner mig bakis idag.
Måste bero på allt skålande här igår kväll..
Mats och Magnus!!
Kan ju inte ha med dansen att göra 😉