Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Gooood morgon! Nyrakad, nyduschad, och snart på väg till Köpenhamn för att sitta på en konferens hela dagen. Kan bli skoj! 😀

Dagens låt från miss Dj är en klassiker, eller ok då... Den har några år på nacken i alla fall. Den kom någon gång i min ungdom,

God morgon, på väg till jobbet efter en lite seg natt då mini sov oroligt och jag själv så småningom vaknade av iofs väldigt angenäm dröm, men som jag hade lite svårt att somna om efter.

Och jag tänker inte gå in på vad drömmen handlade om ;).

Godmorgon!

Det är en bra låt, okej. Funderade på vad det kunde tänkas vara för låt. Jag får inte gå till ytube här på jobbet.
Får hålla mej till ikväll när jag kommer hem. Det är ok, jag gillar lite
mystik i vardagen 😉

EEEEEEdit: Ang Mats länk.

Fredrik: Oj! Det var svårt... Vaaad kan det vara? Du drömde om.... Att du var jagad av en dinosaurie och lyckades äntligen klättra upp i ett högt träd och kom undan? 😉

Äsch var det så lätt att genomskåda... Faktum är att den första mardröm jag kom ihåg involverade två dinosaurier i tecknad form, en grön med lila fläckar och en lila med gröna fläckar. Exakt vad som var skrämmande är oklart. Jag tror att jag hade varit på

Morsmors, trött som bara den är jag idag. Vaknade runt fyra någon gång och kunde inte låta bli att kolla ett mail som gjorde att telefonen låg och blinkade. Det sa att jag på grund av avhopp ska köra final i roddmaskinstävling på lördag, jag som trodde at

Godmorgon.
Underbar låt som rymmer sååå mycket.
Önskar er alla en fin dag.
http://www.youtube.com/watch?v=HHoGWo7FUUM

Morgon.

Hoppas tyska motorvägar, gasen i botten (om vägen är tom, fredag eftermiddag....), volym på max och denna låt kan ge mig lite energi:

annat bra på den cd:n
http://www.youtube.com/watch?v=NWixUIMTjYc
h

Godmorgon på er flickor, hoppas ni får en fin dag.

"Thanks for making me a fighter"?! Är det något att tacka för? "Tack för att du gjorde mig till en hård, känslokall människa som inte vågar öppna mig för andra av rädsla för att bli sårad igen". Nja... Känns mer som att man har förlorat något. Men men...