Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 09:16God förmiddag få er kära singlar. Börjat dagen med ett brutalt innebandypass. Sitter nu på jobbet, och nu kommer helvetet att brka lös, som vanligt på fredagar här.
God förmiddag få er kära singlar. Börjat dagen med ett brutalt innebandypass. Sitter nu på jobbet, och nu kommer helvetet att brka lös, som vanligt på fredagar här.
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 09:22Morrn morrn folks! Idag blier en grymt bra Fredag 😀
Morrn morrn folks! Idag blier en grymt bra Fredag 😀
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 09:39God morgon, god morgon. En timme underbar morgonyoga avklarad, det finns inget bättre sätt att vakna på!
Jag måste få skryta lite eftersom jag är stolt som en tupp(!?!) av att ha klarat av att göra tranan (http://www.mindbodygreen.com/images/features/kat
God morgon, god morgon. En timme underbar morgonyoga avklarad, det finns inget bättre sätt att vakna på!
Jag måste få skryta lite eftersom jag är stolt som en tupp(!?!) av att ha klarat av att göra tranan (http://www.mindbodygreen.com/images/features/kat
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 09:41Hey, grattis Elin! Den där ställningen ser rätt "skön" ut. Måste testa sen om jag kommer ihåg det! 😀
Hey, grattis Elin! Den där ställningen ser rätt "skön" ut. Måste testa sen om jag kommer ihåg det! 😀
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 09:41Shit Elin! Det där ser avancerat ut, bra jobbat 🙂
Att stå på händer i alla dess former är en omöjlighet för mig tror jag. Balansen vill sig inte riktigt när jag står åt det hållet :S
Shit Elin! Det där ser avancerat ut, bra jobbat 🙂
Att stå på händer i alla dess former är en omöjlighet för mig tror jag. Balansen vill sig inte riktigt när jag står åt det hållet :S
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 09:46Måste väl återigen understryka att jag inte ser riktigt så där graciös ut....det är mera en kamp för att lyfta tårna på fot nummer två från golvet och sedan när man väl vågat det så får man anstränga sig som satan för att inte tippa framåt och slå näsan i
Måste väl återigen understryka att jag inte ser riktigt så där graciös ut....det är mera en kamp för att lyfta tårna på fot nummer två från golvet och sedan när man väl vågat det så får man anstränga sig som satan för att inte tippa framåt och slå näsan i
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 10:01Hehe, graciös eller ej så är jag ändå impad! Just stå på händer känns helt omöjligt för min egen del.kan knappt stå på händer mot en vägg :S
Hehe, graciös eller ej så är jag ändå impad! Just stå på händer känns helt omöjligt för min egen del.kan knappt stå på händer mot en vägg :S
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 10:09Goood morgon! Första timmen av tre avklarad på föreläsningen, hittills verkar de små liven nöjda. 🙂
Elin: Grattis! Den posen är en personlig favorit faktiskt. 😀
Goood morgon! Första timmen av tre avklarad på föreläsningen, hittills verkar de små liven nöjda. 🙂
Elin: Grattis! Den posen är en personlig favorit faktiskt. 😀
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 15:01Bruse: Härligt för dig! Hälsa och gratta lillponken från mig Hoppas ni får det bra i helgen.
Bruse: Härligt för dig! Hälsa och gratta lillponken från mig Hoppas ni får det bra i helgen.
Quote from Rasmus Olsson on 12 March 2010, 15:04Gratta själv vettja! Dessutom är han väl ingen lillponke i jämförelse med dig.
Gratta själv vettja! Dessutom är han väl ingen lillponke i jämförelse med dig.