Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 09:21God Morgon denna underbart vackra dag! Funderar på att ta ett 15 km långt och raskt stavgångspass i solen. Måste passa på att vara ute och få solenergi.
God Morgon denna underbart vackra dag! Funderar på att ta ett 15 km långt och raskt stavgångspass i solen. Måste passa på att vara ute och få solenergi.
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 09:22Festina lente säger jag bara 🙂
Festina lente säger jag bara 🙂
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 09:24Tålamod är en högst tveksam dygd... 😉
Edit: Men självklart kommer jag att ta
det lugnt... Jag är inte så sugen på att vara borta från all träning en omgång till...
Tålamod är en högst tveksam dygd... 😉
Edit: Men självklart kommer jag att ta
det lugnt... Jag är inte så sugen på att vara borta från all träning en omgång till...
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 09:29tålamod, vem har det?? 🙂
tålamod, vem har det?? 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 13 March 2010, 09:32jag kan inte ens stava till tolamåd
jag kan inte ens stava till tolamåd
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 09:33Vad för något?
Vad för något?
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 09:39Lucas jag har väl inte varit borta eller?
Lucas jag har väl inte varit borta eller?
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 09:42Emelie: kanske du inte har, har dock inte sett att du har skrivit den sista tiden, Klart jag har missat när alla trådar har 300+ inlägg när manhar varit upptagen en helg 🙂
Emelie: kanske du inte har, har dock inte sett att du har skrivit den sista tiden, Klart jag har missat när alla trådar har 300+ inlägg när manhar varit upptagen en helg 🙂
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 09:45hahah nej det är väl just så kanske har väl inte skrivit jätte mycket , med tanke på att då man loggat in har man som nu 381 icke lästa inlägg, hur fan tänkte dom när dom skrev allt de 😉 hahha har helt enkelt haft annat att göra...
hahah nej det är väl just så kanske har väl inte skrivit jätte mycket , med tanke på att då man loggat in har man som nu 381 icke lästa inlägg, hur fan tänkte dom när dom skrev allt de 😉 hahha har helt enkelt haft annat att göra...
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 10:08Morrn morrn! Idag blir det att klöva runt i superunderstället som en bergsgorilla på Getryggen! Om någon befinner sig i Göteborg är de välkomna förbi och säga hej. Vi sitter i solen med solbrillor, kamera och dricker varm choklad och blåbärsoppa. Avgång o
Morrn morrn! Idag blir det att klöva runt i superunderstället som en bergsgorilla på Getryggen! Om någon befinner sig i Göteborg är de välkomna förbi och säga hej. Vi sitter i solen med solbrillor, kamera och dricker varm choklad och blåbärsoppa. Avgång o