Quote from Rasmus Olsson on 14 March 2010, 08:17Yvonne, vilken trevlig dröm!
Yvonne, vilken trevlig dröm!
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 08:25Frukost intagen. Nu ska jag bara packa väskan och sen ge mig iväg till t-banan. Ska tillbringa förmiddagen på Centralbadet tillsammans med god vän 🙂 Ska basta i flera timmar!
Frukost intagen. Nu ska jag bara packa väskan och sen ge mig iväg till t-banan. Ska tillbringa förmiddagen på Centralbadet tillsammans med god vän 🙂 Ska basta i flera timmar!
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 08:30Bruse- Japp (H)
Nu sägs det ju att MAN får budskap via drömmarna,
en aning förvirrad här?!%#"(?
Ska jag fria till honom?
Bör jag ge fan i lammkött?
Eller ska jag flytta till Syrien?
Förstår ingenting (#)
Bruse- Japp (H)
Nu sägs det ju att MAN får budskap via drömmarna,
en aning förvirrad här?!%#"(?
Ska jag fria till honom?
Bör jag ge fan i lammkött?
Eller ska jag flytta till Syrien?
Förstår ingenting (#)
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 08:32God morgon!
Frukosten är intagen, det är fortfarande några timmar kvar tills all sport på TV brakar loss - dags att rasta av hunden rejält! 😀
God morgon!
Frukosten är intagen, det är fortfarande några timmar kvar tills all sport på TV brakar loss - dags att rasta av hunden rejält! 😀
Quote from Rasmus Olsson on 14 March 2010, 08:37Yvonne, det var ju mig du drömde att du skulle gifta dig med. Jepp, så äre. Häpp!
Yvonne, det var ju mig du drömde att du skulle gifta dig med. Jepp, så äre. Häpp!
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 08:42Bruse- Men vi sa ju att vi skulle hålla det hemligt ju!!!!!!!!!!!!
Bruse- Men vi sa ju att vi skulle hålla det hemligt ju!!!!!!!!!!!!
Quote from Rasmus Olsson on 14 March 2010, 08:43Oj, förlåt....
Ok Det var INTE mig Yvonne drömde att hon skulle gifta sig med. Alltså, hur syriansk är jag asså?!
Oj, förlåt....
Ok Det var INTE mig Yvonne drömde att hon skulle gifta sig med. Alltså, hur syriansk är jag asså?!
Quote from Rasmus Olsson on 14 March 2010, 08:43(hicka i pekfingret)
(hicka i pekfingret)
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 09:16God morgon! Fyra timmars sömn inatt, jag mår inte prima idag direkt.
God morgon! Fyra timmars sömn inatt, jag mår inte prima idag direkt.
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 09:21God morgon! Tvättdag idag, klart behövligt efter två veckor utan tvättid... 🙂
Solen skiner starkare och vackrare än någonsin, fåglarna kvittrar (det kan iofs vara i mitt huvud också), så det verkar bli en fin dag... 🙂
Kram på er alla, njut av våren
God morgon! Tvättdag idag, klart behövligt efter två veckor utan tvättid... 🙂
Solen skiner starkare och vackrare än någonsin, fåglarna kvittrar (det kan iofs vara i mitt huvud också), så det verkar bli en fin dag... 🙂
Kram på er alla, njut av våren