Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 09:23God morgon. Här börjar solen titta fram. Kan bli en kanondag. Sån tur att jag fixade sånt där hushållstråk igår och är ledig idag 🙂
God morgon. Här börjar solen titta fram. Kan bli en kanondag. Sån tur att jag fixade sånt där hushållstråk igår och är ledig idag 🙂
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 09:53Morrn morrn.
Mats: När du är klar i skåne, kan du ta dig hit då och fortsätta med de hushållsnära tjänsterna?
Morrn morrn.
Mats: När du är klar i skåne, kan du ta dig hit då och fortsätta med de hushållsnära tjänsterna?
Quote from Rasmus Olsson on 14 March 2010, 09:54Elin: härmapa!
Elin: härmapa!
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 09:59Nähä för det var du som härmade mig Bruse!
Nähä för det var du som härmade mig Bruse!
Quote from Rasmus Olsson on 14 March 2010, 10:01Nähä
Nähä
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 10:02Men Sessan, då ska jag ju njuta av våren ju! 😀
Men Sessan, då ska jag ju njuta av våren ju! 😀
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 10:03God morgon!
Idag tänkte jag att jag skulle äta något annat än havregröt till frukost och i skafferiet fanns en påse rågflingor. Det var ett stort misstag. Gör aldrig gröt på rågflingor för det smakar vidrigt!
God morgon!
Idag tänkte jag att jag skulle äta något annat än havregröt till frukost och i skafferiet fanns en påse rågflingor. Det var ett stort misstag. Gör aldrig gröt på rågflingor för det smakar vidrigt!
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 10:09Misstänker att gröten segrade.
Misstänker att gröten segrade.
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 10:09Bra Mattis aqtt jag fick reda på det, för har faktiskt funderat på att göra det.
God morgon förresten alla super singlar, nu har jag svidat om igen, sicken kväll det blev igår, första pris o allt....
Bra Mattis aqtt jag fick reda på det, för har faktiskt funderat på att göra det.
God morgon förresten alla super singlar, nu har jag svidat om igen, sicken kväll det blev igår, första pris o allt....
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 10:16Grattis Emelie, eller Super-E
Åt nån gröt som var som tapetklister, undra om det var bovetegröt.
Grattis Emelie, eller Super-E
Åt nån gröt som var som tapetklister, undra om det var bovetegröt.