Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Då skall jag åka runt och tuta hela tiden sessan, så kanske vi råkar befinna oss på samma plats nånggång 🙂

Hej folket... ännu en dag, med lite tur har mitt sår läkt ihop nu. Skall ge det någon dag till sedan skall jag vända upponer på gymmet...

Sitter och pratat med en relativt ny bekant... hon sitter och pratar om hur dåligt hon mår och hur tungt allt är för

Andreas. Spontant låter hon som en energitjyv. Hon snor av dej.

Antingen får du säga till henne på skarpen eller så får du välja bort henne!

Nu ska jag gå o handla en svensk traditionell vegetarisk produkt som är belagd med restriktioner i det övriga EU

Hmm. Det är klurigt det där Andreas! Jag vet att jag läste en bok för många år sen som nämnde just det där. Om jag inte minns fel tror jag att det stod någonting om att det som folk generellt (och omedvetet) gör fel är att de försöker "lösa" eller "förkla

Aadu: sluta snusa istället 🙂

Andreas folk som man inte får något tillbaka av (jobbigt men nödvändigt att erkänna för sig själv) skall man nog inte ha så mycket kontakt med... det brukar vara svårt men blir bra i slutendan

Håller med Emeliedär faktiskt.

Godmorgon... sömnlös natt igen... nu ligger jag väl back 10 timmar...

God morgon.
Själv gifte jag mig med Salem inatt, stort Syrianskt bröllop (H)
Nu har jag vaknat upp till verkligheten IGEN!
Bruse- Hmm, inte sova.... Hoppas att sömnen kommer till dig i natt.

God Morgon! Idag skiner solen och jag ska springa 22 km med TSM. Ska bli skönt när maran är avklarad och man kan sitta och sola istället föratt springa omkring...