Quote from Fredric Lagerström on 10 March 2010, 08:08Godmorgon.
Dimma och bleke i Bohuslän.
Godmorgon.
Dimma och bleke i Bohuslän.
Quote from Jonny Persson on 10 March 2010, 08:29Fantastisk morgon här i Stockholm. Lätt löptur innan jobbet och det är underbart att en del cykelbanor börjar bli springbara nu!
Fantastisk morgon här i Stockholm. Lätt löptur innan jobbet och det är underbart att en del cykelbanor börjar bli springbara nu!
Quote from Rasmus Olsson on 10 March 2010, 08:44Härligt, då är trottoarerna cykelbana! Här ska rejsas bland rullatorer och barnvagnar.
Härligt, då är trottoarerna cykelbana! Här ska rejsas bland rullatorer och barnvagnar.
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 08:47Nämen Mackan, springer du på cykelbanor? 😉
God morgon förresten. Så soligt att man blir glad.
EDIT: Nämen Bruse, cyklar du på trottoarer? 😉
Nämen Mackan, springer du på cykelbanor? 😉
God morgon förresten. Så soligt att man blir glad.
EDIT: Nämen Bruse, cyklar du på trottoarer? 😉
Quote from Rasmus Olsson on 10 March 2010, 08:53Nämen Johanna, tar du bilen med Sveriges bästa kollektivtrafik?
Nämen Johanna, tar du bilen med Sveriges bästa kollektivtrafik?
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 09:30Klart jag gör, men jag kör inte i bussfilen 🙂
Klart jag gör, men jag kör inte i bussfilen 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 10 March 2010, 09:33Klart du ska göra, så bussen måste köra på cykelbanan, så Mackan blir prejad.
Klart du ska göra, så bussen måste köra på cykelbanan, så Mackan blir prejad.
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 09:54Men då kanske Mackan måste fly upp på trottoaren där du cyklar och då är han i vägen för dig.
Men då kanske Mackan måste fly upp på trottoaren där du cyklar och då är han i vägen för dig.
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 09:58God morgon!
Väcktes klockan 06:30 av en snäll (?) kompis som trodde att jag jobbade förmiddag den här veckan (vilket jag ju då givetvis inte gör).Sen dess har jag ätit frukost, handlat, promenerat hunden och hunnit tvätta och hänga en maskin kulörtvätt.
God morgon!
Väcktes klockan 06:30 av en snäll (?) kompis som trodde att jag jobbade förmiddag den här veckan (vilket jag ju då givetvis inte gör).
Sen dess har jag ätit frukost, handlat, promenerat hunden och hunnit tvätta och hänga en maskin kulörtvätt.
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 10:04skärpning, Jessie!
eller visstnä, det skulle du sköta själv... 😉
skärpning, Jessie!
eller visstnä, det skulle du sköta själv... 😉