Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 09:55När kommer du?! Handla mat också! Är du dessutom en fena på att valla nollföre så är du mer än välkommen...
När kommer du?! Handla mat också! Är du dessutom en fena på att valla nollföre så är du mer än välkommen...
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 09:58Hm....
Har det lite körigt just nu... En annan gång kanske 😉
Hm....
Har det lite körigt just nu... En annan gång kanske 😉
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 09:58Dammsuget OCH svabbat, häpp!
Dammsuget OCH svabbat, häpp!
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 09:59"Men...men..jag slåss ju med antivirusprogram också"
Carina, använder du något uselt operativsystem som kräver antivirusprogram?
"Men...men..jag slåss ju med antivirusprogram också"
Carina, använder du något uselt operativsystem som kräver antivirusprogram?
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 10:03@Jonas - damn it. Jag tror du fuskar! Grrr.
@ RL - probably. Bara frågan får mig nästan att boka kyrkan! När gifter vi oss?? Jag undrar om man egentligen alls behöver någe antivirus majja för man får ju virus vilket jävla fall som helst...iaf med klick-g
@Jonas - damn it. Jag tror du fuskar! Grrr.
@ RL - probably. Bara frågan får mig nästan att boka kyrkan! När gifter vi oss?? Jag undrar om man egentligen alls behöver någe antivirus majja för man får ju virus vilket jävla fall som helst...iaf med klick-g
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 10:17Gomorron! Tror jag leder.Har dammsugit hela lägenheten och dessutom färgat och plockat ögonbrynen. De ni....!
Gomorron! Tror jag leder.Har dammsugit hela lägenheten och dessutom färgat och plockat ögonbrynen. De ni....!
Quote from Åsa Tysklind on 7 February 2009, 10:22Vad ni är duktiga.
Jag har lyckas lämna sängen och tagit mig till soffan.
I kväll är det wisky mässa det ska bli gott. (t+)
Vad ni är duktiga.
Jag har lyckas lämna sängen och tagit mig till soffan.
I kväll är det wisky mässa det ska bli gott. (t+)
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 10:55Kalle, hål i isen såklart.. Man ä ju int norrlänning för intet. Ja o gäddorna slogs om utrymmet.
Kalle, hål i isen såklart.. Man ä ju int norrlänning för intet. Ja o gäddorna slogs om utrymmet.
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 11:21Ja som satsade på dig Carina..
Ja som satsade på dig Carina..
Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 13:09Dagens träning avklarad, 65 min spinning och 40 min styrketräning. Dax för lunch.
Dagens träning avklarad, 65 min spinning och 40 min styrketräning. Dax för lunch.