Quote from Funbeat user on 7 February 2009, 23:42vad kul snön är här nu kan jag tränar mer ,
vad kul snön är här nu kan jag tränar mer ,
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 06:50Först ut idag...
Har klämt i mig frukosten, ska bila 15 mil för att åka skidor.Lyllosar som har snö på hemmaplan.
Först ut idag...
Har klämt i mig frukosten, ska bila 15 mil för att åka skidor.
Lyllosar som har snö på hemmaplan.
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 08:24God morgon.
Det fyller på med mer lappmögel, riktigt vitt ute. Så dagens pass får bli i skog- och ängsmark. Snöpulsa på därute, vintern är förhoppningsvis snart slut!
God morgon.
Det fyller på med mer lappmögel, riktigt vitt ute. Så dagens pass får bli i skog- och ängsmark. Snöpulsa på därute, vintern är förhoppningsvis snart slut!
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 08:58-snart slut!! Jisses, det är ju underbart 😀
Är innne på dag tre nu o det snöar än. Kan knappt se ut genom fönstrena snart..
-snart slut!! Jisses, det är ju underbart 😀
Är innne på dag tre nu o det snöar än. Kan knappt se ut genom fönstrena snart..
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 09:14Se upp för isbjörnar!
Se upp för isbjörnar!
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 09:33Lisa, tycker du kan gå ut och blåsa på molnen så att de kommer söderut... igår tror jag att jag kunde räkna till hela 10 snöflingor under hundpromenaden. :-/
Lisa, tycker du kan gå ut och blåsa på molnen så att de kommer söderut... igår tror jag att jag kunde räkna till hela 10 snöflingor under hundpromenaden. :-/
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 11:31Det är gjort 😉
Nu skiner solen från klarblå himmel över nästan metern med pudersnö och temperaturen ligger på skönare -12 Gissa vem ska ska ut. Tjohoo
Det är gjort 😉
Nu skiner solen från klarblå himmel över nästan metern med pudersnö och temperaturen ligger på skönare -12 Gissa vem ska ska ut. Tjohoo
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 15:15aaarrggghhh... jag vill ocksåååååå!!! Vet att Peak Performance i Åre har inskrivet i sina anställningskontrakt att de stänger när de fallit 3 dm nysnö eller mer. Varför har jag inte en sån klausul i mitt kontrakt 😀
aaarrggghhh... jag vill ocksåååååå!!! Vet att Peak Performance i Åre har inskrivet i sina anställningskontrakt att de stänger när de fallit 3 dm nysnö eller mer. Varför har jag inte en sån klausul i mitt kontrakt 😀
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 15:24Snööö, är myspys. 😀 Solen ligger fint också.. 😀 Men jag har tvättstuga 🙁 Så ingen långpromenad idag 😛
Snööö, är myspys. 😀 Solen ligger fint också.. 😀 Men jag har tvättstuga 🙁 Så ingen långpromenad idag 😛
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 15:27Tre minusgrader, två decimeter pudersnö samt sol.
Tre minusgrader, två decimeter pudersnö samt sol.