Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 06:48Brukar springa snabbare i snön (bredvid spåret!) än många av de med laggar på fötterna.
Brukar springa snabbare i snön (bredvid spåret!) än många av de med laggar på fötterna.
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 06:52*Suck*. Var är romantiken i att springa runt fjället i motljus?? Har du aldrig åkt skidor?
*Suck*. Var är romantiken i att springa runt fjället i motljus?? Har du aldrig åkt skidor?
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 07:08Jo, jag har tävlat en del. Det har en viss tjusning men allt krångel (vallning, ta sig till spår m m) gör att det för tillfället går bort.
Dock är jag lite sugen just nu för att jag ännu inte kan springa för fullt efter knäskadan.
Jo, jag har tävlat en del. Det har en viss tjusning men allt krångel (vallning, ta sig till spår m m) gör att det för tillfället går bort.
Dock är jag lite sugen just nu för att jag ännu inte kan springa för fullt efter knäskadan.
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 08:08Alltså vad väntar du på?! Livet är här o nu!! "Tre minusgrader, två decimeter pudersnö samt sol." Ut på skidor med dig, mänska. (L)
Alltså vad väntar du på?! Livet är här o nu!! "Tre minusgrader, två decimeter pudersnö samt sol." Ut på skidor med dig, mänska. (L)
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 08:11Vi fick lite extra snö igår också. 🙂 Riktigt mysigt.
Lite kallt bara. Tur att man har dubbla täcken! 😀
Vi fick lite extra snö igår också. 🙂 Riktigt mysigt.
Lite kallt bara. Tur att man har dubbla täcken! 😀
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 09:49Skidor hade varit skönt imorse. Jäklar så segt det var att springa! Håll en tumme för att kroppen vaknar till kvällens tävlingsfartsintervaller.
Skidor hade varit skönt imorse. Jäklar så segt det var att springa! Håll en tumme för att kroppen vaknar till kvällens tävlingsfartsintervaller.
Quote from Rasmus Olsson on 15 February 2009, 07:18Morrn!
Morrn!
Quote from Funbeat user on 15 February 2009, 08:08Gomorron, vad händer idag! Inga bakismännskor här va 😉
Gomorron, vad händer idag! Inga bakismännskor här va 😉
Quote from Rasmus Olsson on 15 February 2009, 08:12Inga bakisar här inte! Iofs blev det lite mycket GT utan T igår... bara G och... äh, citronen var också slut. Så det blev GT med bara G.
Inga bakisar här inte! Iofs blev det lite mycket GT utan T igår... bara G och... äh, citronen var också slut. Så det blev GT med bara G.
Quote from Funbeat user on 15 February 2009, 08:22Lät ju.. smaskens...
Lät ju.. smaskens...