Quote from Fredric Lagerström on 17 February 2009, 08:23Godmorgon.
Ja och kallt med. -10,8 imorse hos mej. Men det är ju ljusare helt klart.
Godmorgon.
Ja och kallt med. -10,8 imorse hos mej. Men det är ju ljusare helt klart.
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 08:41God morgon
Ännu en härlig dag med riktigt vinter och lätt snöfall :D. Våren får gärna innfinna sig i början av mars bara det är vinter till dess.
God morgon
Ännu en härlig dag med riktigt vinter och lätt snöfall :D. Våren får gärna innfinna sig i början av mars bara det är vinter till dess.
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 09:03God Morgon...tacka vet jag en kopp Latte....
God Morgon...tacka vet jag en kopp Latte....
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 12:01Ja nu har det ju varigt morgon för länge sen,men ändå.Här i Tandådalen,Sälen,så har vi ett mycket lätt snöfall just nu och minus 10 grader,solen försöker men det blir bara soldis av det.På vintern skall det vara riktig vinter med mycket vit snö(90cm)som v
Ja nu har det ju varigt morgon för länge sen,men ändå.Här i Tandådalen,Sälen,så har vi ett mycket lätt snöfall just nu och minus 10 grader,solen försöker men det blir bara soldis av det.På vintern skall det vara riktig vinter med mycket vit snö(90cm)som v
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 13:26Weeeh, varit ute i skogen sedan 9 i morse, gjorde brasa och myspys..
Tränat sök och lagt spår med hundarna! Så dagen slutade med att jag låg i en snöhög och gömde mig för min egen hund 🙂 Men hon hitta mig efter hon nosat av området lite, alla andra hunda
Weeeh, varit ute i skogen sedan 9 i morse, gjorde brasa och myspys..
Tränat sök och lagt spår med hundarna! Så dagen slutade med att jag låg i en snöhög och gömde mig för min egen hund 🙂 Men hon hitta mig efter hon nosat av området lite, alla andra hunda
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 20:19Jaaa idag var det mycket snö i pisten! 😀
Jaaa idag var det mycket snö i pisten! 😀
Quote from Rasmus Olsson on 18 February 2009, 07:17Godmorgon! Lattei handen å gröt på spisen. Snart på gå. Klonen sover vidare.
Godmorgon! Lattei handen å gröt på spisen. Snart på gå. Klonen sover vidare.
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 08:20Godmorgon! 🙂
Bytte ut gröten mot frukt och yoghurt idag - funkade det också.
Kaffet får vänta tills efter lunch.Känns som det blir en riktigt bra dag med många utmaningar (t+)
Godmorgon! 🙂
Bytte ut gröten mot frukt och yoghurt idag - funkade det också.
Kaffet får vänta tills efter lunch.
Känns som det blir en riktigt bra dag med många utmaningar (t+)
Quote from Rasmus Olsson on 21 February 2009, 06:34Godmorgon Kamrater!
Om en timme står jag vid Midsomarkransen och ska ut på årets första distanspass. Blir väl 5-10 mil på fixedgerar. Undrar hur smart det var att köra intervallspinning igår?
Godmorgon Kamrater!
Om en timme står jag vid Midsomarkransen och ska ut på årets första distanspass. Blir väl 5-10 mil på fixedgerar. Undrar hur smart det var att köra intervallspinning igår?
Quote from Funbeat user on 21 February 2009, 08:52Goood Morgon!
Nu börjar solen så sakteliga titta fram bland de nedfallande snöflingorna.
Goood Morgon!
Nu börjar solen så sakteliga titta fram bland de nedfallande snöflingorna.