Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 07:43God morgon.
Oj, vad många LSD-gubbar!
En hel drös minusgrader och klart.
Snart blir det benstyrketräning.
God morgon.
Oj, vad många LSD-gubbar!
En hel drös minusgrader och klart.
Snart blir det benstyrketräning.
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 08:11Fel vitt pulver till gröten? Skulle vart socker... 😛
Solen på väg upp, nån minusgrad och blå himmel. Tror knappt att man är i Göteborg. I med frukosten, ut med hunden, iväg och köra tre spinningpass på raken! Sista med mamma på gästbesök. 🙂
Fel vitt pulver till gröten? Skulle vart socker... 😛
Solen på väg upp, nån minusgrad och blå himmel. Tror knappt att man är i Göteborg. I med frukosten, ut med hunden, iväg och köra tre spinningpass på raken! Sista med mamma på gästbesök. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 08:15I love smileys .....
I love smileys .....
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 08:22God Morgon till denna underbara dag. Ska nu sätta mig med frukosten och ska senare ta ett löparpass.
God Morgon till denna underbara dag. Ska nu sätta mig med frukosten och ska senare ta ett löparpass.
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 09:42Tänkte först gå upp och sätta mig på balkongen och sola, men så kom jag på att det var februari så jag snoozade en halvtimme till. Nu är det dags för ostsmörgås och sen blir det spinning 🙂
(och sen en vända till systemet för mer vin, Granngården för 18
Tänkte först gå upp och sätta mig på balkongen och sola, men så kom jag på att det var februari så jag snoozade en halvtimme till. Nu är det dags för ostsmörgås och sen blir det spinning 🙂
(och sen en vända till systemet för mer vin, Granngården för 18
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 11:12Kompis (min katt) väckte mig 7.30 och ville ha mat. Jag var inte alls sugen på att kliva upp. Sen dess har jag gjort allt jag kan för att somna om, men det går inte. Ska väl inte stressa alltför mycket idag. En liten tur till affären kanske, och en ko
Kompis (min katt) väckte mig 7.30 och ville ha mat. Jag var inte alls sugen på att kliva upp. Sen dess har jag gjort allt jag kan för att somna om, men det går inte. Ska väl inte stressa alltför mycket idag. En liten tur till affären kanske, och en ko
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 13:45Har du inte uppfostrat katten till att låta husse sova på lördagmorgnar??
Har du inte uppfostrat katten till att låta husse sova på lördagmorgnar??
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 18:09Verkar inte så, nä.
Verkar inte så, nä.
Quote from Funbeat user on 1 March 2009, 06:57Oh yeaaahh
Vasaloppet på spinningcykel - laddad till tusen ..... (L)
Klockan 08:00 går startskottet.
Ryktas om snabba spår i år så tiden kanske ligger under 4 timmar.Önskar alla "riktiga" Vasaloppsåkare LYCKA TILL .....
.....och även alla som kör Vasalo
Oh yeaaahh
Vasaloppet på spinningcykel - laddad till tusen ..... (L)
Klockan 08:00 går startskottet.
Ryktas om snabba spår i år så tiden kanske ligger under 4 timmar.
Önskar alla "riktiga" Vasaloppsåkare LYCKA TILL .....
.....och även alla som kör Vasalo
Quote from Funbeat user on 1 March 2009, 09:31Jag körde Vasaloppsspinning förra året, riktigt kul!! Då tog det 4:15. I år avbokade jag mig pga lite tråkiga ledare och sämre (kvavare) miljö i lokalen och gräsliga högtalare. Blir jobbigt i 4 timmar...
Jag körde Vasaloppsspinning förra året, riktigt kul!! Då tog det 4:15. I år avbokade jag mig pga lite tråkiga ledare och sämre (kvavare) miljö i lokalen och gräsliga högtalare. Blir jobbigt i 4 timmar...