Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God Morgon! Idag lyser solen med sin frånvaro. Bestämde mig just för att ta en tripp till stan och shoppa lite och ev. fika. Ha en bra dag alla (utan söndagsångest).

God morgon te er alla.....
Sj vakna jag svettig från en mindre god dröm.
Hade ingen lust att sova vidare så...
Jag drog te jobbet för att logga in på FB 😀

Snart ska väl solen dyka upp kanske...
Eller om nån timme iallafall.

Hu då, lät ju som ett mindre trevligt uppvaknande..
Själv gnuggar ja gruset ur ögonen, skyfflar i mig den sista gröten o lyssnar på hunden som fortfarande snarkar gott...

Goooooood morgon! Även om jag sov jättedåligt 😛

Godmorgon allihopa!
Nu har jag fyra barn hemma som är hemma på lite sportlov. Och jag mitt nöt glömde bort att museerna är stängda idag. 🙁 Så där gick den planeringen i kras. Jaja, nåt kul kommer vi nog hitta på. Det finns ju lite snö att leka i!

Hehe, barnen blir kanske bara glada att muséerna är stängda? Att leka i snön lär väl va roligare än att besöka Moderna och Nationalmuseum, för så små barn? Eller är de ovanligt kulturella för sin ålder kanske?

Förra året var vi på; Sjöhistoriska, Naturhistoriska och Medelhavsmuseet. De tyckte det var kul då och såg fram emot det i år igen faktiskt!

Jaha, ok, vad synd att det var stängt då. Det kanske var Naturhistoriska ni skulle till idag också, blandade ihop det med Nationalmuseum, tror jag. Naturhistoriska kan jag tänka mig är kul för barn.

God morron,-14,5 grader och olen är på väg upp över fjället,snart åker ja ner till Berga och starten av stafettvasan.Det kommer att bli en lång dag,beräknas gå ut på min sträcka den 5:e och sista vid 15 tiden.(H)

Godmorgon!
Verkar bli en härlig dag idag 🙂
Gröten är uppäten (L)
Vädret: Sol och -2,5 grader (H)
Nu väntar gymet och bastun (t+)

Vill önska alla en bra dag!!!!!