Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 10:48vad underbart det lät!
vad underbart det lät!
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 12:50Jaa hur fixar man en sån i sitt kontrakt Håkan, berätta om du kommer på hur man lurar chefen.. En anna får väl va glad för att man jobbar kväll då. Lika soligt idag o en -8 😀
Jaa hur fixar man en sån i sitt kontrakt Håkan, berätta om du kommer på hur man lurar chefen.. En anna får väl va glad för att man jobbar kväll då. Lika soligt idag o en -8 😀
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 06:02Godmorgon!
En helt underbar morgon. Ljust och härligt med den nya snön som fallit igår och inatt.
Blir det kanske skidåkning till helgen???Ha en bra dag alla "funbeatare" 🙂 🙂 🙂 🙂
Godmorgon!
En helt underbar morgon. Ljust och härligt med den nya snön som fallit igår och inatt.
Blir det kanske skidåkning till helgen???
Ha en bra dag alla "funbeatare" 🙂 🙂 🙂 🙂
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 06:17God morgon!
Har inga skidor, så det blir till att löpa lite snöpulsning.
God morgon!
Har inga skidor, så det blir till att löpa lite snöpulsning.
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 06:24Har inga skidor *suck* - hur ska det nånsin bli folk av dig?
Har inga skidor *suck* - hur ska det nånsin bli folk av dig?
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 06:31Denna fråga har många ställt, svaret står skrivet i stjärnorna.
Denna fråga har många ställt, svaret står skrivet i stjärnorna.
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 06:33Jamen nu ser jag. Köp skidor står det! 😉
Jamen nu ser jag. Köp skidor står det! 😉
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 06:36Ordnar du vallning, strukturbehandling m m då?
Ordnar du vallning, strukturbehandling m m då?
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 06:39Kör vallningsfritt .....:-)
Kör vallningsfritt .....:-)
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 06:40Jajjamen. Glidprepp hyr man ut till nån i bekantskapskretsen och valla är ju bara att dundra på. Sist hade jag långt bättre fäste egenhändigt kletat än den officiella vallaservicen ordnade 😀
Jajjamen. Glidprepp hyr man ut till nån i bekantskapskretsen och valla är ju bara att dundra på. Sist hade jag långt bättre fäste egenhändigt kletat än den officiella vallaservicen ordnade 😀