Quote from Rasmus Olsson on 15 March 2010, 07:50Skulle precis kliva ut genom dörren, när jag fick en hostattack, andnöd och slem. Skitkul!
Skulle precis kliva ut genom dörren, när jag fick en hostattack, andnöd och slem. Skitkul!
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 08:22God morgon!
Dagen har börjat (för?) lugnt på jobbet.
Hoppas nästan att det kommer en lastbil eller tre eller fem snart...
God morgon!
Dagen har börjat (för?) lugnt på jobbet.
Hoppas nästan att det kommer en lastbil eller tre eller fem snart...
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 09:13Mm tänk att få vara i thailand just mu.
Jessie: Då har vi just nu samma önskan.
Mm tänk att få vara i thailand just mu.
Jessie: Då har vi just nu samma önskan.
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 10:00God morgon! Yoga och handling avklarade. Var på ICA och tog en röd korg (det fanns ju bara röda) och fyllde med rotfrukt, grönsaker och keso. De enda potentiella singlarna jag såg var cirka 40 år äldre än mig så det var nog inte rätt dag för singelshoppin
God morgon! Yoga och handling avklarade. Var på ICA och tog en röd korg (det fanns ju bara röda) och fyllde med rotfrukt, grönsaker och keso. De enda potentiella singlarna jag såg var cirka 40 år äldre än mig så det var nog inte rätt dag för singelshoppin
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 10:29Morgon eller förmiddag!
Vad hände med den här morgonen? Jag vaknade 7.30 och skulle bara ligga och meditera lite. Helt plötsligt är klockan 9.50!
Attans, jag sover för mycket... Det är det som är felet.
Nu ska jag ställa mig och diska undan all skit. P
Morgon eller förmiddag!
Vad hände med den här morgonen? Jag vaknade 7.30 och skulle bara ligga och meditera lite. Helt plötsligt är klockan 9.50!
Attans, jag sover för mycket... Det är det som är felet.
Nu ska jag ställa mig och diska undan all skit. P
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 10:36Kör försiktigt, Sessan. Hoppas du får det bra norrut...
Kör försiktigt, Sessan. Hoppas du får det bra norrut...
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 06:02Jag är vaken sedan 4.50. Dock är det ingen god morgon...
Önskar er en sådan dock (L)
Jag är vaken sedan 4.50. Dock är det ingen god morgon...
Önskar er en sådan dock (L)
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 06:16Man får hoppas att denna dan slutar bättre än den började 🙁
Man får hoppas att denna dan slutar bättre än den började 🙁
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 06:23Trist att dagen har startat så för er.
Godmorgon ändå på er flickor.
Trist att dagen har startat så för er.
Godmorgon ändå på er flickor.
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 07:02God morgon, vaknade också tidigt, men förutom att jag gärna hade sovit en stund till är det nog inte något särskilt fel på den.
Men jag har ju blivit överraskad förr :-).
God morgon, vaknade också tidigt, men förutom att jag gärna hade sovit en stund till är det nog inte något särskilt fel på den.
Men jag har ju blivit överraskad förr :-).