Quote from Rasmus Olsson on 16 March 2010, 09:11Sofie, var det därför jag vaknade 4.45? Nån telepatisk överföring, som när jag krockade utanför ditt jobb.
Världen och dess själar är magisk!
Sofie, var det därför jag vaknade 4.45? Nån telepatisk överföring, som när jag krockade utanför ditt jobb.
Världen och dess själar är magisk!
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 09:17Mmm, jag ska hångla och Johanna ska anmäla sig till Lidingöloppet.
Mmm, jag ska hångla och Johanna ska anmäla sig till Lidingöloppet.
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 09:18(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 09:23Sa jag att vi ska ha funbeat-träff i Linköping på lördag? 😉
Sa jag att vi ska ha funbeat-träff i Linköping på lördag? 😉
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 09:24Hångla vore riktigt trevligt faktiskt...
Hångla vore riktigt trevligt faktiskt...
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 09:27Elin: JA se där, då ar det ju löst, fast hur blir könsfördelningen?
Elin: JA se där, då ar det ju löst, fast hur blir könsfördelningen?
Quote from Åsa Tysklind on 16 March 2010, 09:29ser bra ut än så länge.... (t+)
ser bra ut än så länge.... (t+)
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 09:37Lucas: Jag tänkte jag skulle försöka locka dit lite mer grabbar.... 😀
Lucas: Jag tänkte jag skulle försöka locka dit lite mer grabbar.... 😀
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 09:41Jasså, är det mycket damer. kanske därför Robert tyckte det var en bra fördelning 😀
Jasså, är det mycket damer. kanske därför Robert tyckte det var en bra fördelning 😀
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 14:53Kenny: Tack gumman! (L)
Nu känner jag mig lite gladare, men är trött som ett as...
Kenny: Tack gumman! (L)
Nu känner jag mig lite gladare, men är trött som ett as...