Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 18:03oj, Sofie, SÅ trött? As rör sig ju inte så mycket ...
*passar på att kramas lite när hon ändå inte kan röra på sig* 😀
oj, Sofie, SÅ trött? As rör sig ju inte så mycket ...
*passar på att kramas lite när hon ändå inte kan röra på sig* 😀
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 18:08Håkan: Haha, jaa, SÅ trött var jag! Och tack för kramen 😀
Håkan: Haha, jaa, SÅ trött var jag! Och tack för kramen 😀
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 18:11mmmm nom-nom-nom
😉
(L)
mmmm nom-nom-nom
😉
(L)
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 18:12Mon chichi-språket?
Mon chichi-språket?
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 20:18I natt drömde jag ju om Lidingöloppet som jag berättade.
Vad hade jag fått med posten när jag kom hem? Jo, en liten påminnelse från LL att det är dags att jag anmäler mig.
Jag är nog synsk 🙂
I natt drömde jag ju om Lidingöloppet som jag berättade.
Vad hade jag fått med posten när jag kom hem? Jo, en liten påminnelse från LL att det är dags att jag anmäler mig.
Jag är nog synsk 🙂
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:25Helena,
njaaa, mera gose-språket 🙂Johanna,
snart dags att döpa om dig till Sol-Britt och spela in ett nytt meddelenade på telefonsvararen;
- hej du har kommit till Johanna, jag vet redan vad heter och varför du ringer så lägg på efter pipet
😀
Helena,
njaaa, mera gose-språket 🙂
Johanna,
snart dags att döpa om dig till Sol-Britt och spela in ett nytt meddelenade på telefonsvararen;
- hej du har kommit till Johanna, jag vet redan vad heter och varför du ringer så lägg på efter pipet
😀
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 21:40Håkan (t+)
Bara det att det är så sjukt irriterande med dolda nummer som inte lämnar meddelande...
Håkan (t+)
Bara det att det är så sjukt irriterande med dolda nummer som inte lämnar meddelande...
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 22:07Johanna,
men ... var du inte synsk nyss? Och brukar inte hemliga nummer bara vara försäljare och annat löst folk 🙂
Johanna,
men ... var du inte synsk nyss? Och brukar inte hemliga nummer bara vara försäljare och annat löst folk 🙂
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 00:39Helena:
bild:http://www.evilmilk.com/pictures/Nomnom.jpg
Där har du ett exempel.
Helena:
bild:http://www.evilmilk.com/pictures/Nomnom.jpg
Där har du ett exempel.
Quote from Rasmus Olsson on 17 March 2010, 04:12Godmorgon!
Fullt påklädd i träningsoverall coh med ett extraelement har jag legat och frusit hela natten. Tror det är femte gången på lika många månader nu...
Godmorgon!
Fullt påklädd i träningsoverall coh med ett extraelement har jag legat och frusit hela natten. Tror det är femte gången på lika många månader nu...