Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 09:24Så måste det vara. På nåt sätt är det nog min förtjänst att han hittat sina byxor.
Fler önskemål om vad jag ska hitta i kristallkulan?
Så måste det vara. På nåt sätt är det nog min förtjänst att han hittat sina byxor.
Fler önskemål om vad jag ska hitta i kristallkulan?
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 09:51Jo jag tror bestämt att det är en god morgon, får ju givetvis se hur dagen utvecklar sig. Men sofar 🙂
Jo:
Drömmer du bara mycket så huvudet snurrar eller drömmer du obehagliga drömmar som får dig att vakna mitt i natten eller sova otryggt? Det fascinera
Jo jag tror bestämt att det är en god morgon, får ju givetvis se hur dagen utvecklar sig. Men sofar 🙂
Jo:
Drömmer du bara mycket så huvudet snurrar eller drömmer du obehagliga drömmar som får dig att vakna mitt i natten eller sova otryggt? Det fascinera
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 09:54Jag glömde visst säga god morgon! 😉
Nattens drömmar hade samma tema som tidigare nätter, sedan vaknade jag tiiidigt av skrikande barn på gården, kramp i vaderna och huvudvärk. Måste peta i mig mer vatten.
Jag glömde visst säga god morgon! 😉
Nattens drömmar hade samma tema som tidigare nätter, sedan vaknade jag tiiidigt av skrikande barn på gården, kramp i vaderna och huvudvärk. Måste peta i mig mer vatten.
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 11:14Andreas: Jag drömmer mestadels dåliga drömmar som jag vaknar av och sen får en olustig känsla resten av dagen. Det handlar om att jag har ett stort ansvar över någon och vi flyr i från ett krig eller på nåt annat sätt misslyckas jag med nånting. Alla dröm
Andreas: Jag drömmer mestadels dåliga drömmar som jag vaknar av och sen får en olustig känsla resten av dagen. Det handlar om att jag har ett stort ansvar över någon och vi flyr i från ett krig eller på nåt annat sätt misslyckas jag med nånting. Alla dröm
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 11:43Det låter högst otrevligt, nattsömn är ju lite av en nyckel till välmående. Skall inte analysera för mycket såhär på distans så vi lämnar det vid otrevligt.
Hoppas det blir bättre. De enda drömmar jag själv minns nått av är just mardrömmar. Tack och lov
Det låter högst otrevligt, nattsömn är ju lite av en nyckel till välmående. Skall inte analysera för mycket såhär på distans så vi lämnar det vid otrevligt.
Hoppas det blir bättre. De enda drömmar jag själv minns nått av är just mardrömmar. Tack och lov
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 12:25tänk, jag minns bara drömmarna när jag sätter avgörande straffen mot Brasilien i VM-finalen i Sydafrika eller när jag gifter mig med Charlotte Kalla ... eller annat sånt trevligt
😀
tänk, jag minns bara drömmarna när jag sätter avgörande straffen mot Brasilien i VM-finalen i Sydafrika eller när jag gifter mig med Charlotte Kalla ... eller annat sånt trevligt
😀
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 12:45Va? Ska man komma ihåg vad man drömmer nu också? Det är det ingen som har talat om för mig... jag tror inte ens att jag vet hur man gör?
Va? Ska man komma ihåg vad man drömmer nu också? Det är det ingen som har talat om för mig... jag tror inte ens att jag vet hur man gör?
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 12:48Allt snack om förhållanden och sånt gjorde att jag drömmde om 2 ex till mig inatt...haha...
Nu får det vara slut på sånt snack... Kan vi inte nöja oss med att vi är singlar och det kanske inte blir bättre än så här...;)
Allt snack om förhållanden och sånt gjorde att jag drömmde om 2 ex till mig inatt...haha...
Nu får det vara slut på sånt snack... Kan vi inte nöja oss med att vi är singlar och det kanske inte blir bättre än så här...;)
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 12:50Men Tobias, då dör ju alla våra diskussioner här...? 😉
Men Tobias, då dör ju alla våra diskussioner här...? 😉
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 12:54Jessie,
nä, det behöver man inte men det är ju lite kul att prata om/med de som gör det. Kan avslöja att jag knorrade straffen i bortre krysset och alla blev hysteriskt glada... och han på radiosporten skrek så han förstörde halsen...MätsBobby,
vi får
Jessie,
nä, det behöver man inte men det är ju lite kul att prata om/med de som gör det. Kan avslöja att jag knorrade straffen i bortre krysset och alla blev hysteriskt glada... och han på radiosporten skrek så han förstörde halsen...
MätsBobby,
vi får