Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 13:16Jag säger bara: Live your dream! (H:)
Jag säger bara: Live your dream! (H:)
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 13:28Elin,
jag har redan försökt bli vän med Kalla på andra FB men hon klickade bort mig... kan det vara för att jag frågade chansen redan i första mailet?
Elin,
jag har redan försökt bli vän med Kalla på andra FB men hon klickade bort mig... kan det vara för att jag frågade chansen redan i första mailet?
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 13:28oj, pekfingerhicka
oj, pekfingerhicka
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 13:51Ja det kanske hade varit bättre att vänta till andra i alla fall...
Ja det kanske hade varit bättre att vänta till andra i alla fall...
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 14:13nä, man skall vara rak på sak. 🙂
nä, man skall vara rak på sak. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 14:23Jo förvisso, men risken finns ju att man skrämmer bort folk. 😉
Jo förvisso, men risken finns ju att man skrämmer bort folk. 😉
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 14:26nä icke då. 😀
nä icke då. 😀
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 14:30mjaa... ja gär ju inte så mycket för det där "spelet" man tydligen ska hålla på med ...
Men, klarar hon inte av att jag är rak & ärlig så är hon inte kvinnan i mitt liv även om hon nog tränar en del och jag tror att vi skulle passa ihop...
sådetså
mjaa... ja gär ju inte så mycket för det där "spelet" man tydligen ska hålla på med ...
Men, klarar hon inte av att jag är rak & ärlig så är hon inte kvinnan i mitt liv även om hon nog tränar en del och jag tror att vi skulle passa ihop...
sådetså
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 14:43Ok, har varit vaken sen kl 6 imorse. Solen bländade mig genom persiennen och sen kl 6.45 kom en liten en och drog av mig täcket ivrigt påhejjad av storebrodern. Så kl 7.30 var det bara att stiga upp. Full rulle. Ute i solen sen kl 10-14. Solat, grävt solg
Ok, har varit vaken sen kl 6 imorse. Solen bländade mig genom persiennen och sen kl 6.45 kom en liten en och drog av mig täcket ivrigt påhejjad av storebrodern. Så kl 7.30 var det bara att stiga upp. Full rulle. Ute i solen sen kl 10-14. Solat, grävt solg
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 14:46Det låter som att det där gör dig gott Sessan! Förutom delen med onda knät då...
Det låter som att det där gör dig gott Sessan! Förutom delen med onda knät då...