Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Aadu: Andra friska män kanske behöver mer sömn än du... Det är helt individuellt.

*undrar varför det nästan känns som en tävling att klara sig på få sömntimmar*

Jag ställer mig på sida sofie, Jag behöver minst 8 timmar. Dock är det sällan jag får eller tar det.

Bra Lucas! (Alltså inte att du sällan tar dig den sömn du behöver, utan att du är på min sida ;)) Jag behöver också minst 8h sömn. En period var jag riktigt duktig på att lägga min 9h innan väckarklockan skulle ringa...det tar ju en liten stund att somna

Jaha, det kanske förklarar varför jag går runt som en radiostyrd zombie 😉 😉

Du seeeeer Aadu! 6h är jättelite... tänk att få stänga av väckarklockan och sova två timmar extra! Vill man det så behöver man det nog...

Eller inte använda väckarklocka alls på 8 år, och ändå komma upp tidigt på mornarna.

Har alltså kört utan väckarklocka, och låter kroppen själv vakna i sin egen takt. Jag mår så mycket bättre av det. Knepet är att lägga sig i tid på kvällen, och göra det

Jo men oftast sover jag ju mer. Det var bara idag när jag skulle gå på gymet innan jobbet.

Det konstiga är ju när man går upp extra tidigt så går det oftast lätt att komma upp.

Sen så är jag ju den som uppskattar en sovmorgon då och då på helgen.

Det

Tjoho, morgon! Var förvisso vaken alldeles för länge och har sovit som en kratta men det hindrar inte humöret från att vara på topp. 😀

Skönt att vakna och var glad och pigg. Har hänt mig flera dagar denna vecka. Måste vara något konsitigt med mig.

Har vaknat innan klockan varje dag denna veckan, brukar aldrig hända. Är väl utvilad..
Morrn!