Quote from Fredric Lagerström on 18 March 2010, 10:39Näru Kenny. Mina katter är fria att gå vart dom vill, när dom vill.
Men det med skålen är ju lite konstigt.
Näru Kenny. Mina katter är fria att gå vart dom vill, när dom vill.
Men det med skålen är ju lite konstigt.
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 10:41Då får jag väl citera dig själv då Jenny: "Man kan inte bara låta dem svälta bara för att de inte kommer precis när man själv vill." 😉
Då får jag väl citera dig själv då Jenny: "Man kan inte bara låta dem svälta bara för att de inte kommer precis när man själv vill." 😉
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 10:42gooood morgon - god morgon!
i dag har (en av) världens finaste badmössa varit med på mitt huvud och sommat lite i Eriksdalsbadet. Efter det en god kopp kaffe hos Sam och nu sitter jag på jobbet och längtar efter lunch. Jag är redan hungrig...
gooood morgon - god morgon!
i dag har (en av) världens finaste badmössa varit med på mitt huvud och sommat lite i Eriksdalsbadet. Efter det en god kopp kaffe hos Sam och nu sitter jag på jobbet och längtar efter lunch. Jag är redan hungrig...
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 10:43Den här katten börjar bli hungrig i alla fall, men det är ju snart lunch.
Den här katten börjar bli hungrig i alla fall, men det är ju snart lunch.
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 10:43Elin: Du menar att du citerade mig när jag citerade min kompis? 😉 Nä, precis... Men om jag inte har mer mat i skafferiet, vad kan jag göra åt saken? Jag är inte outsinlig.
Elin: Du menar att du citerade mig när jag citerade min kompis? 😉 Nä, precis... Men om jag inte har mer mat i skafferiet, vad kan jag göra åt saken? Jag är inte outsinlig.
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 10:45Fredrik: 🙂
Fredrik: 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 18 March 2010, 10:47Ah ja Kenny ditt bildliga kattinlägg ja!
Ett jäkla fint inlägg fö som fick mej att tänka till och skriva ner mina
egna funderingar i frågan.
Ah ja Kenny ditt bildliga kattinlägg ja!
Ett jäkla fint inlägg fö som fick mej att tänka till och skriva ner mina
egna funderingar i frågan.
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 10:47Nej då har jag slut på bra svar. 😀
Nej då har jag slut på bra svar. 😀
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 10:56men lika glad för det är du.
men lika glad för det är du.
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 10:58Ja. 😀 Men det vore ju trevligt om lite fler kunde få vara glada.
Ja. 😀 Men det vore ju trevligt om lite fler kunde få vara glada.