Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 11:06😀 mer glädje åt folket!
😀 mer glädje åt folket!
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 11:51Lucas
"men lika glad för det är du. "...men gladast är nog räven!
😀
Lucas
"men lika glad för det är du. "
...men gladast är nog räven!
😀
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 11:52Inatt drömde jag om nån stackars liten flicka som fick sin fot avslagen så att den ramlade av benet och sen var vi jättemånga som flydde med henne i en lastbil. Varför drömmer man så mycket konstigt? Någon som är bra på att analysera drömmar?
Inatt drömde jag om nån stackars liten flicka som fick sin fot avslagen så att den ramlade av benet och sen var vi jättemånga som flydde med henne i en lastbil. Varför drömmer man så mycket konstigt? Någon som är bra på att analysera drömmar?
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 11:52Räven ja,
Inte ett dugg förvånad att du skulle komma med det 🙂
Räven ja,
Inte ett dugg förvånad att du skulle komma med det 🙂
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 11:57Jo: Har du sett nåt på tv som kan förknippas med detta?
Jo: Har du sett nåt på tv som kan förknippas med detta?
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 12:13Jag är glad idag. 😀
Jag är glad idag. 😀
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 12:19Av någon speciell anledning Björn?
Av någon speciell anledning Björn?
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 12:19Lucas: Nej det tror jag inte... eller det skulle i så fall vara TReu blood då, hehe. Men jag drömmer ju alltid om krig och grejer utan att jag tittat på sånt på TV innan
Lucas: Nej det tror jag inte... eller det skulle i så fall vara TReu blood då, hehe. Men jag drömmer ju alltid om krig och grejer utan att jag tittat på sånt på TV innan
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 12:24Japp. Ber att få återkomma i ämnet i en annan tråd..
Japp. Ber att få återkomma i ämnet i en annan tråd..
Quote from Funbeat user on 18 March 2010, 12:28Gör så, för nu är jag nyfiken... 🙂
Gör så, för nu är jag nyfiken... 🙂