Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God morgon!
Äntligen morgon. Har legat och vridit och vänt på mig i all oändlighet. Jäkla sömnproblem!
Drömt att min lillesyster drunknade... och ännu värre: att mina kompisar började förfesta medans jag var på träningen så att all vodka var slut när jag

Bra med Kalle Bah där Mats, de kommer ju nästan från mina hemtrakter. Folk brukar vara alldeles oförstående när jag pratar om dem annars. 😀

gooood morgon,
underbar dag i dag, dunkade av 5 friska, lagom snabba kilometer på löpbandet. Sedan frukost på jobbet, nybakade frallor med ost, skinka och mycket grönsaker. Gött!
Dags för kaffe, dos pinos och skriva packlista ... i morgon åker jag till aa

Björn: Är inte tv:n föräldrarnas bäste vän när det gäller att hålla barn sysselsatta?

EDIT: Glömde ju att önska alla en riktigt god fredagsmorgon! 🙂

God förmiddag, Själv har man startat dagen med ett innebandypass, med tillhörande förnedring.

God Morgon!
Shit vilket trist väder det är här nere.
Ska sitta inne och glo tills jag börjar min jobbkväll. 😛
En kopp kaffe och yoghurt nu sitter fint. Speciellt kaffet...

Jeanette: Jo de fick välja varsinn film och lotta vems dom skulle få titta på först 🙂 Så nu kan jag jobba fram till lunch åtminstone 🙂

Sara, det låter som en skön start på dagen även om vädret är sisådär 🙂 Här uppe är det grådassigt, regnar lite då och då och 6 plusgrader. Nu blir inte snön långlivad 🙂

Björn: Ibland undrar man hur tusan föräldrar klarade sej utan tv innan den fanns!

Sara, kaffe är livet. Utan det skulle det inte gå.

Fick antibiotika av Carmen! Promenerade Skanstull-Slussen... skönt å få röra på mig lite.