Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 17:02Haha ja det är nog ingen som märker något med en ram på golvet 🙂 Kan ju bli det nya. Hans förklaring när jag frågade varför han hade gjort så var "Du hade inte get mig något papper" Då skrattade jag 🙂
Jag fick bort det mesta av det dock, med hjälp av l
Haha ja det är nog ingen som märker något med en ram på golvet 🙂 Kan ju bli det nya. Hans förklaring när jag frågade varför han hade gjort så var "Du hade inte get mig något papper" Då skrattade jag 🙂
Jag fick bort det mesta av det dock, med hjälp av l
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 17:05Ja Jessie, när jag var liten (det fanns tv då men bara 30 min barnprogram/dag) så var vi jämt ute och härjade! Det var cykelrace, kojbyggande, röda vita rosen o massor av annat.
Bruse: tänk utanför ramarna .........;)
Ja Jessie, när jag var liten (det fanns tv då men bara 30 min barnprogram/dag) så var vi jämt ute och härjade! Det var cykelrace, kojbyggande, röda vita rosen o massor av annat.
Bruse: tänk utanför ramarna .........;)
Quote from Rasmus Olsson on 19 March 2010, 17:25Efter första april kommer jag tänka utanför ramverket.
obs! ordvits - Björn fattar hoppas jag
Efter första april kommer jag tänka utanför ramverket.
obs! ordvits - Björn fattar hoppas jag
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 17:28Haha 🙂 Allt jag säger 🙂 Du tänker ju redan utanför ramarna. Viftar med sina armar!
Haha 🙂 Allt jag säger 🙂 Du tänker ju redan utanför ramarna. Viftar med sina armar!
Quote from Rasmus Olsson on 19 March 2010, 18:06Fick höra igår, att i oktober drabbas vi av samma öde som er Björn. Vi ska bolagiseras. Politik när den är som bäst (#)
Så jag undrar, hur blir det med bla semesterdagar, fick ni 25 dagar/år vid bolagiseringen, eller kommer jag att ha kvar mina 34 dagar/
Fick höra igår, att i oktober drabbas vi av samma öde som er Björn. Vi ska bolagiseras. Politik när den är som bäst (#)
Så jag undrar, hur blir det med bla semesterdagar, fick ni 25 dagar/år vid bolagiseringen, eller kommer jag att ha kvar mina 34 dagar/
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 18:11Jag fyller ju 30 iår och jag fick mina semesterdagar ökade till lika många som år 🙂 Så du borde få behålla dina semesterdagar......till och börja med
Man vet ju aldrig vad som händer sen. Men än så länge har jag rätt antal semesterdagar. Får även vara m
Jag fyller ju 30 iår och jag fick mina semesterdagar ökade till lika många som år 🙂 Så du borde få behålla dina semesterdagar......till och börja med
Man vet ju aldrig vad som händer sen. Men än så länge har jag rätt antal semesterdagar. Får även vara m
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 18:15Bolagisering, vad härligt! Då ska ni äntligen få öka Sveriges konkurrenskraft så vi kommer ikapp, och kanske om, våra gnälliga grannar som vi tävlar emot.
"Konkurrenskraft och nya jobb eller för höga kostnader och gnäll över att grannarna lyckas bättre?
Bolagisering, vad härligt! Då ska ni äntligen få öka Sveriges konkurrenskraft så vi kommer ikapp, och kanske om, våra gnälliga grannar som vi tävlar emot.
"Konkurrenskraft och nya jobb eller för höga kostnader och gnäll över att grannarna lyckas bättre?
Quote from Rasmus Olsson on 19 March 2010, 18:24Åh, tänk om jag kunde få lika många semesterdagar som min ålder. Då blev det inte mycket gjort.
Åh, tänk om jag kunde få lika många semesterdagar som min ålder. Då blev det inte mycket gjort.
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 18:26oj, är du så gammal?
oj, är du så gammal?
Quote from Rasmus Olsson on 19 March 2010, 18:26Tillåt mig citera mig själv:
"Tillräckligt gammal för att veta bättre, tillräckligt ung för att göra det iallafall. "
Tillåt mig citera mig själv:
"Tillräckligt gammal för att veta bättre, tillräckligt ung för att göra det iallafall. "