Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 18:28😀 ok (t+)
😀 ok (t+)
Quote from Fredric Lagerström on 20 March 2010, 07:08God morgon.
Ja, fy f*n. Ner i gruvan igen....
God morgon.
Ja, fy f*n. Ner i gruvan igen....
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 07:15Ja god morgon. Eller nåt. Känner mig ganska sänkt. Men det blir nog bättre.
Ja god morgon. Eller nåt. Känner mig ganska sänkt. Men det blir nog bättre.
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 07:19Godmorgon
Snart dags att ta tag i det som behöver göras för att hinna vara i Linköping till 14 🙂
Godmorgon
Snart dags att ta tag i det som behöver göras för att hinna vara i Linköping till 14 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 20 March 2010, 07:26Jag hoppas ni får trevligt i dag på eran träff idag Pia!
Jag jobbar men glömde min astmamedicin. Dumt. Men det blir nog bättre under dagen.
Jag ska faktiskt ut i kväll med. Med kollegorna. 🙂
Nu ska jag bara bita ihop och jobba.
Jag hoppas ni får trevligt i dag på eran träff idag Pia!
Jag jobbar men glömde min astmamedicin. Dumt. Men det blir nog bättre under dagen.
Jag ska faktiskt ut i kväll med. Med kollegorna. 🙂
Nu ska jag bara bita ihop och jobba.
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 07:37Morrn morrn!
Två maskiner igång och daxs att börja packa för en vecka i fjällen 😀
Hoppas jag inte jinxar vädret om jag packar 3 par solglasögon (H)
Morrn morrn!
Två maskiner igång och daxs att börja packa för en vecka i fjällen 😀
Hoppas jag inte jinxar vädret om jag packar 3 par solglasögon (H)
Quote from Rasmus Olsson on 20 March 2010, 07:55Godmorgon!
Ffunderar på att ringa vissa funbeatare och göra som Weiron!
http://www.youtube.com/watch?v=Ky5lQek8ZM0
Godmorgon!
Ffunderar på att ringa vissa funbeatare och göra som Weiron!
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 08:19Morrnmorrn, borde inte ens ha försökt sova igår kväll. Låg back på sömnkontot redan innan och inte blev det väl bättre av att ligga vaken till klockan fyra och lyssna på blåsten för att sedan vakna strax innan sju igen. Trött är vad man är.
Morrnmorrn, borde inte ens ha försökt sova igår kväll. Låg back på sömnkontot redan innan och inte blev det väl bättre av att ligga vaken till klockan fyra och lyssna på blåsten för att sedan vakna strax innan sju igen. Trött är vad man är.
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 08:52Gooood Mooorgon! 🙂 Gröt i magen, dags för en löprunda innan det är dags att bära flyttkartonger!
Gooood Mooorgon! 🙂 Gröt i magen, dags för en löprunda innan det är dags att bära flyttkartonger!
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 09:00Goooood morgon! (Hoppas jag :-)) Två tvättar typ klara redan, en sväng till affären avklarad, en kopp kaffe snart avklarad och om 4 timmar är det dags för ett kärleksmöte mellan mig och klätterväggen. (H:)
Ha en underbar dag alla supersinglar (för att st
Goooood morgon! (Hoppas jag :-)) Två tvättar typ klara redan, en sväng till affären avklarad, en kopp kaffe snart avklarad och om 4 timmar är det dags för ett kärleksmöte mellan mig och klätterväggen. (H:)
Ha en underbar dag alla supersinglar (för att st