Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 09:52hur orkar ni sitta uppe så länge... orkar jag bara om jag är på krogen o så typ, el om jag har kompisar här.. ensam så blir det inte mycket senare än midnatt!!
hur orkar ni sitta uppe så länge... orkar jag bara om jag är på krogen o så typ, el om jag har kompisar här.. ensam så blir det inte mycket senare än midnatt!!
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 09:54Man fastnar i intressanta diskussioner... Och vips! 😉 Sen försökte jag vänta i en "nu är jag trött"-lucka, men det inträffade inte... (#)
Man fastnar i intressanta diskussioner... Och vips! 😉 Sen försökte jag vänta i en "nu är jag trött"-lucka, men det inträffade inte... (#)
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 10:00Tack... *tittar skeptisk till leverpastejmackan och funderar på om min mun verkligen kommer att gå med på att öppna sig för att inmundiga denna skapelse*... *ler lite besvärad*... Te luktar så gott! När jag är på semester i Frankrike och bor hos vänner t
Tack... *tittar skeptisk till leverpastejmackan och funderar på om min mun verkligen kommer att gå med på att öppna sig för att inmundiga denna skapelse*... *ler lite besvärad*... Te luktar så gott! När jag är på semester i Frankrike och bor hos vänner t
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 10:05Sabina: Båda barnen smakade på brödet och båda två tyckte det var gott :=) Men han hade svårt att förstå varför det inte var äckligt som fil 🙂
Håller med dig Sabina.. hur kan man hålla sig vaken så länge. Jag somnar tidigt med sällskap eller inte 🙂 Sen
Sabina: Båda barnen smakade på brödet och båda två tyckte det var gott :=) Men han hade svårt att förstå varför det inte var äckligt som fil 🙂
Håller med dig Sabina.. hur kan man hålla sig vaken så länge. Jag somnar tidigt med sällskap eller inte 🙂 Sen
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 10:05Kenny: Ser ut att vara fin miljö där 🙂 Man blir sugen att åka på stört.
Kenny: Ser ut att vara fin miljö där 🙂 Man blir sugen att åka på stört.
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 10:08Björn: Jag kanske borde fundera på ett karriärbyte och satsa på Juraturism i stället? 😉
Björn: Jag kanske borde fundera på ett karriärbyte och satsa på Juraturism i stället? 😉
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 10:11Kenny: Kanske skulle funka, då du marknadför det så bra 🙂
Kenny: Kanske skulle funka, då du marknadför det så bra 🙂
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 10:11bra björn att nån håller med mig oxå 😉 brukari nte hända sååå ofta hehe kom i säng före midnatt i går tror jag det blev.. kommer knappt ihåg att jag la huvet på kudden... men du björn blir väl väkt rätt tidigt av barnen så det är väl inte ås konstigt att
bra björn att nån håller med mig oxå 😉 brukari nte hända sååå ofta hehe kom i säng före midnatt i går tror jag det blev.. kommer knappt ihåg att jag la huvet på kudden... men du björn blir väl väkt rätt tidigt av barnen så det är väl inte ås konstigt att
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 10:12Om det ser ut som på filmen du länkade till för ett par miljoner inlägg sedan... (några dagar sedan) så varför inte. I den miljön smakar nog det mesta gott.. 😉
Om det ser ut som på filmen du länkade till för ett par miljoner inlägg sedan... (några dagar sedan) så varför inte. I den miljön smakar nog det mesta gott.. 😉
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 10:12Nu när jag tänker efter borde jag naturligtvis köpt leverpastej för att fylla på mina järnförråd i stället för lax... Åh! (#)
Nu när jag tänker efter borde jag naturligtvis köpt leverpastej för att fylla på mina järnförråd i stället för lax... Åh! (#)