Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Lek snäll nu... Smiter iväg för att överdosera på kidsen. Försök hålla er under 800 inlägg nu idag... (#) 😉

Leka snäll? Mmm. Det kanske jag kan göra... 😉 Ha en underbar dag med kidsen, Magnus! (H)

Kenny: Ja jag håller med dig om det där med vattnet, är riktigt irriterande när man har en fin kycklinfilé och den krypmper till jag vet inte vad efter den fräst till i stekpannan. Det andra tror jag på 🙂 För liten erfarenhet av riktiga kycklingar för at

Ha en bra dag, ska försöka hålla mig i skinnet, och åtminstone försöka se snäll ut.

Jag tror att tipset är att fräsa på för att få färg, sedan lägga på ett lock och ta ner temperaturen rejält för att få köttet genomkokt, och inte brassa på fullt hela tiden så att köttet inte torkar ut. Är det bitar kan man göra en väldigt tunn och enkel

God förmiddag alle samman!

Kenny: Jag kan hänga med och starta ett företag där, och så tar vi även med Emelie som har utbildning inom den branschen 😉

*Är inte alls avis på dig som får vara där*

Fredrik: Hmm... Ska testa nästa gång jag ger mig på kyckling igen. Har inte ätit kyckling sen jag åt take-away från stället här i krokarna... De skär sin i småbitar och wokar det, så det blir inte som du beskriver.

Sessan: Mmm... Det låter som en plan! 😀

Jenny & Sessan: Kan ni inte samtidigt dra igång någon form av adventure travel business i Jura? Jag blev lite kär i tanken på att MTB:a där nere efter Jennys film häromdagen... (H:)

Klart det är! Herregud, vi kan ju lugnt ha året runt beläggning 😉

Vet om massvis med folk som skulle komma till just vårt ställe i så fall