Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 10:39Jag vill också vara med!! Men jag kan inte franska...
Jag vill också vara med!! Men jag kan inte franska...
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 10:40Mats: Du anar inte vad jag har i tankarna! Jag har hur mycket idéer som helst 😉 Och du är också välkommen att besöka oss då, förutsatt att du betalar för dig så vi kan hålla igång stället 😉
Mats: Du anar inte vad jag har i tankarna! Jag har hur mycket idéer som helst 😉 Och du är också välkommen att besöka oss då, förutsatt att du betalar för dig så vi kan hålla igång stället 😉
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 10:40Klart man måste ha äventyr, Mats! Annars blir du snart vääääldigt uttråkad där och börjar hitta på hyss... 😉
Klart man måste ha äventyr, Mats! Annars blir du snart vääääldigt uttråkad där och börjar hitta på hyss... 😉
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 10:42Sessan: Men det är väl en självklarhet eller? 😉 Om ni dessutom kör konferensanläggning så kanske jag kan få Malmö Univöööörsity att betala för mig? Och dessutom kan de få betala lite extra då... 😀
Jenny: Va!? Skulle jag? Förstårintevaddumenarnu... 😉
Sessan: Men det är väl en självklarhet eller? 😉 Om ni dessutom kör konferensanläggning så kanske jag kan få Malmö Univöööörsity att betala för mig? Och dessutom kan de få betala lite extra då... 😀
Jenny: Va!? Skulle jag? Förstårintevaddumenarnu... 😉
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 10:46Det är klart vi ska ha konferens i så fall. 🙂 Det är ju där man kan få in lite dollares 😉 Jag tror vi har kontakter lite var stans inom olika organisationer som kan tänka sig betala lite 😉
Det är klart vi ska ha konferens i så fall. 🙂 Det är ju där man kan få in lite dollares 😉 Jag tror vi har kontakter lite var stans inom olika organisationer som kan tänka sig betala lite 😉
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 11:17God morgon. Fräsch som en nyponros är man.
God morgon. Fräsch som en nyponros är man.
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 11:18lucas.. låter bra de.. men du gomorron.. detär ju lunch!!
lucas.. låter bra de.. men du gomorron.. detär ju lunch!!
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 11:19Sabina: har ju varit vaken sen nio iaf.
Sabina: har ju varit vaken sen nio iaf.
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 11:25ok lucas.. det är godkänt!! 😉 gick upp då jag med hehe
letar förbrilt efter vilken match som visas på 5an sen vet du vilken.. om inte hv-matchewn så vill jag hitta nånstans där dom sänder den?? är kl 16.. måste ju se om dom vinner igen på hemmaplan 🙂
ok lucas.. det är godkänt!! 😉 gick upp då jag med hehe
letar förbrilt efter vilken match som visas på 5an sen vet du vilken.. om inte hv-matchewn så vill jag hitta nånstans där dom sänder den?? är kl 16.. måste ju se om dom vinner igen på hemmaplan 🙂
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 11:31En annan sitter här och väntar på att det ska sluta regna (vilket det ska) och funderar på om jag ska cykla eller inte?
Har lixom tappat geisten idag...
En annan sitter här och väntar på att det ska sluta regna (vilket det ska) och funderar på om jag ska cykla eller inte?
Har lixom tappat geisten idag...