Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 16:53radio kan vara nog så spännande. webbradio eller?
våran börjar inte förens 1830
radio kan vara nog så spännande. webbradio eller?
våran börjar inte förens 1830
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 16:58japp webradio... nu är det 1-1.... sååå jobbigt.. hv gjorde mål när jag stod i duschen.. tur jag inte hoppa o halka ikull!!!!
japp webradio... nu är det 1-1.... sååå jobbigt.. hv gjorde mål när jag stod i duschen.. tur jag inte hoppa o halka ikull!!!!
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 17:01😀 vilken syns det hade vartit;)
😀 vilken syns det hade vartit;)
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 17:06haha nja.. men du önskar du mig illa el.. att halka ikull i duschen hmmmmmm
haha nja.. men du önskar du mig illa el.. att halka ikull i duschen hmmmmmm
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 17:09🙂 önskar ingen illa(även om du e felstöpt ;)) Utan det hade varit hela situationen som hade sett lustig ut.
🙂 önskar ingen illa(även om du e felstöpt ;)) Utan det hade varit hela situationen som hade sett lustig ut.
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 17:10jo jag förstod det hehe
men du vadå felstöpt??????
jo jag förstod det hehe
men du vadå felstöpt??????
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 17:11supportermässigt. 😉
supportermässigt. 😉
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 17:13haha trode nästan det var det du menade men, tänkte det kunde vara någe annat!!!!!
men kan inte hålla på annat än HV.. de är ju bäst 😉
haha trode nästan det var det du menade men, tänkte det kunde vara någe annat!!!!!
men kan inte hålla på annat än HV.. de är ju bäst 😉
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 17:16yada yada yada. Ok dom är bra iår, bara för att ni har fått en bra tränare 🙂
yada yada yada. Ok dom är bra iår, bara för att ni har fått en bra tränare 🙂
Quote from Funbeat user on 20 March 2010, 20:57HAhaha lucas.. har med spelarna o göra mest juh.... sen gör tränaren sitt till 😉 men dom vann ju idag igen så nu är det 2-0 i matcher till dom!!! =)
HAhaha lucas.. har med spelarna o göra mest juh.... sen gör tränaren sitt till 😉 men dom vann ju idag igen så nu är det 2-0 i matcher till dom!!! =)