Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Morrn! Det är faktiskt inte en sån där jättegod morgon, för jag vaknade för tidigt och kände mig inte alls utvilad... Kunde dock inte somna om, så istället har jag fixat lite med datorn. Har en del att göra idag; borde städa, diska, handla 30-årspresent t

God morgon, och tack så hjärtligt. Ska ta och fortsätta vårstarten med löpning nu när vasaloppsförkylningen verkar ha börjat ge med sig.

Och fortsätta att röja i lägenheten. En del pappershögar att gå igenom och så ska ytterligare lite grejer bort ifrån

Ibland vet jag inte riktigt vad du menar. Blev lite paff där bara.

God morgon. Dags för kaffekopp nr 2. Har sovit till halv nio vilket är länge för nån som vaknar vid fem. Underbart med sovmorgon och idag är det dessutom terrängdag 🙂

God morgon! Jag lyckades med mitt paradnummer igår; att slockna i soffan. Just igår var det till guldrullen "Jurrasic Park"... 😉 Vaknade för en liten stund sen till strålande sol här nere i södern och funderar just nu på om det kan bli en fotopromenad, e

God morgon. Dags att fånga dagen. Måste se till att bringa lite ordning här hemma, sen träffa en kompis på stan och träna! Blir en bra dag hoppas jag 🙂

Mats: Är det okej om jag kidnappar dig att ha som min personliga DJ? Alltid rätt låt på rätt plats liksom. 😀

Bruse: Okej, det var jag som var otydlig. Sorry. Trodde du förstod att det var han eftersom jag knappast hört av mig till dig. Men vill du verkligen ta detta offentligt? I think not. Så punkt om detta...

Känner f ö att denna söndag knappast kommer bli en

god morgon alla super singlar
tänkte laga mat idag så det finns matlådor i min frys, veckan kommer bli tuff... Sen hoppas jag att min förkylning som knappt finns inte kommer 😀

Seså Sofie, lugna ned dig. Var har din humor tagit vägen?!