Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 09:56Vilken humor?
(H)
Vilken humor?
(H)
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 10:27God morgon...eller så god vet jag inte... Har min första sjukdag på ett över ett halv år...:-(
God morgon...eller så god vet jag inte... Har min första sjukdag på ett över ett halv år...:-(
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 10:28Aj då, krya på dig!
Aj då, krya på dig!
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 10:29God morgon. Dags att dra iväg och lira badminton.
Grattis Fredrik.
Sofie: Det du började babbla om igår återfanns under natten i drömmarna iaf, suck
God morgon. Dags att dra iväg och lira badminton.
Grattis Fredrik.
Sofie: Det du började babbla om igår återfanns under natten i drömmarna iaf, suck
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 10:29Lucas: Ska jag säga felåt eller varsågod?
Lucas: Ska jag säga felåt eller varsågod?
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 10:33Tack så mycket Mats, och för Beatles-hälsningen. Är faktiskt mer eller mindre uppväxt med the Beatles. Den blåa samlingen, en Abba-skiva och Jesus Christ Superstar var det närmaste populärmusik man kunde spela på stereon nere i källaren hemma när jag var
Tack så mycket Mats, och för Beatles-hälsningen. Är faktiskt mer eller mindre uppväxt med the Beatles. Den blåa samlingen, en Abba-skiva och Jesus Christ Superstar var det närmaste populärmusik man kunde spela på stereon nere i källaren hemma när jag var
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 10:36Just nu är nog det första valet rätt:-) Det har ju inte gjort saken bättre om man säger.
Just nu är nog det första valet rätt:-) Det har ju inte gjort saken bättre om man säger.
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 10:44Lucas: Då hoppas jag att du finner kraft i ditt hjärta att förlåta mig, när jag nu går ner på knä och ber ödmjukast om ursäkt... (L)
Lucas: Då hoppas jag att du finner kraft i ditt hjärta att förlåta mig, när jag nu går ner på knä och ber ödmjukast om ursäkt... (L)
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 10:44Fredrik: Jag är själv mer inne på det lite senare materialet och just "I am the walrus" är en favorit tillsammans med "Happiness is a warm gun" och "Strawberry fields". 🙂
http://www.youtube.com/watch?v=M9eJNEVrojw
Edit: Och "Helter Skelter" förstås! :
Fredrik: Jag är själv mer inne på det lite senare materialet och just "I am the walrus" är en favorit tillsammans med "Happiness is a warm gun" och "Strawberry fields". 🙂
http://www.youtube.com/watch?v=M9eJNEVrojw
Edit: Och "Helter Skelter" förstås! :
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 11:02(t+) 😀
(t+) 😀