Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

HAhaha lucas.. har med spelarna o göra mest juh.... sen gör tränaren sitt till 😉 men dom vann ju idag igen så nu är det 2-0 i matcher till dom!!! =)

HAhaha lucas.. har med spelarna o göra mest juh.... sen gör tränaren sitt till 😉 men dom vann ju idag igen så nu är det 2-0 i matcher till dom!!! =)

Edit: oj så det blev.. dubbelt......

God morgon.
Solen sken för ett par timmar sen 😀
Hoppas det inte blir snö blandat regn som utlovat för jag ska stå som funktionär på "Två Sjöar Runt" idag..
Å andra sidan brukar det vara förbaskat kul med alla trevliga runners för att inte tala om snygga

Goood morgon! Jag har sovit som en stock hela natten och känner mig utvilad, helt fantastiskt. Idag ska jag tvätta och åka hem till mor och far för att umgås med familjen, tror nästan jag ska åka i så pass god tid att mamma får äran att bjuda på lite lunc

God morgon!
Idag blir det längdskidor i solen! Perfekta förhållanden.
Inte ett moln
-2 (just nu, ändras fort)
och vindstilla.
Snabba spår gissar jag då vi
hade 7 grader varmt igår på dagen.

😀

Här regnar det. 😀 Det är nog nästan så att det inte går att åka mer skidor här i år...men det gör mig ingenting alls.

God Morgon!

Har flera planer för dagen, men vet inte vad jag ska välja. Är för trist väder för långpass med stavar än så länge. Kanske åka till stan...Borde städa och det passar vädret för. Gymet ska jag till iaf.

God morgon!

Idag ska jag se om vårt webbhotell kan lösa vårt problem, eller om vi ska vänta en vecka nu igen...

Godmorgon Fredrik och Grattis, grattis, grattis på din egen dag idag! Hoppas den blir bra
😀

Grattis Fredrik!

Nu får jag väl gå å dammsuga, eftersom Sofie tydligen ska besöka mig... eller var det exexet hon skulle till? Inte lätt å hålla reda på hennes alla ex. 😉