Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 11:15Lite sent för att säga god morgon kanske. Gick inte upp just nu... men har haft riktig slappförmiddag framför barnkanalen.
Om vi hade kanonväder i Dalarna igår så spösnöar det idag.. så valde rätt att göra söndagen till städdag. Blir nog lite snöskottnin
Lite sent för att säga god morgon kanske. Gick inte upp just nu... men har haft riktig slappförmiddag framför barnkanalen.
Om vi hade kanonväder i Dalarna igår så spösnöar det idag.. så valde rätt att göra söndagen till städdag. Blir nog lite snöskottnin
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 11:16God morgon! Ruskigt lång sovmorgon för att vara mej, trist väder utanför så idag får det bli en softardag med långfika med vännerna! Kanske kan jag t o m få lite inspiration att greja lite här hemma.
Födelsedag idag Fredrik? Grattiskram från mej! 🙂
God morgon! Ruskigt lång sovmorgon för att vara mej, trist väder utanför så idag får det bli en softardag med långfika med vännerna! Kanske kan jag t o m få lite inspiration att greja lite här hemma.
Födelsedag idag Fredrik? Grattiskram från mej! 🙂
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 11:16Morrn morrn bästa folket 🙂
Idag blir det en lugn och skön dag här i Tumba, får se lite vad som händer och tar dagen som den kommer 😉
Morrn morrn bästa folket 🙂
Idag blir det en lugn och skön dag här i Tumba, får se lite vad som händer och tar dagen som den kommer 😉
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 11:34Måste bara Beatles-spamma lite till... En av de största hyllningarna till det som i alla fall jag söker här i livet. (H:)
http://www.youtube.com/watch?v=NzJ2NKp23WU&NR=1
(Ha dessutom ögonen med er vid 2:37 ungefär, så får ni se Mick Jagger i ung skepna
Måste bara Beatles-spamma lite till... En av de största hyllningarna till det som i alla fall jag söker här i livet. (H:)
http://www.youtube.com/watch?v=NzJ2NKp23WU&NR=1
(Ha dessutom ögonen med er vid 2:37 ungefär, så får ni se Mick Jagger i ung skepna
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 11:38Fredrik, gratulerar Herrn. Nog kommer du sakna den titeln lite grann om 3 veckor eller när det var? 😉
Fredrik, gratulerar Herrn. Nog kommer du sakna den titeln lite grann om 3 veckor eller när det var? 😉
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 11:39Herrn kan man väl kallas även som ogift!?
Herrn kan man väl kallas även som ogift!?
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 11:40Inte i så ung ålder. 🙂
Inte i så ung ålder. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 12:25Sofie: Du är förlåten även om liknlsen kom direkt;) 🙂
Sofie: Du är förlåten även om liknlsen kom direkt;) 🙂
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 14:59Fredrik: Grattis på din dag 🙂 hoppas den hittils o kommer att fortsätta vara bra 🙂
Fredrik: Grattis på din dag 🙂 hoppas den hittils o kommer att fortsätta vara bra 🙂
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 20:17*pustar ut*
😉
*pustar ut*
😉